Plaats reactie
1
Goedenavond iedereen,

ik beheer een doodsimpel tekstverwerkingsprogramma dat doorgaat als website en ben vrees ik de mist in gegaan.

Het gaat om volgende website van een wielerclub.
http://www.everyoneweb.com/bryoncyclingteam" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wilde bij Uitslagen iets voorzien dat onze leden zelf hun uitslagen kunnen posten, voordien werd dat naar mij gemaild en zette ik dat online.

Nu heb ik per ongeluk alle uitslagen van iedereen van 2006 tot nu gewist.

Van everyoneweb zelf normaal geen bachup en ik heb dat eigenlijk nooit gedaan behalve helemaal int begin.
Akkoord mijn eigen schuld.

Nu ben ik vanmorgen nog wel op de menuknop van de uitslagen geweest en vanalles aangevuld.

Ik werk met Internet Explorer.

Zien jullie nog manieren om dit terug te vinden ergens?

Heb alvast everyoneweb gemaild en wacht op hun antwoord maar verwacht er niet veel van....

Alvast bedankt

Bart
2
Ik kan daar helaas heel kort over zijn. Helaas gaat dit niet mogelijk zijn tenzij je nog de oude emails kunt restoren waar de gegevens in stonden, of dat er nog mensen zijn die je dat gestuurd hebben en die dat wel nog ergens hebben opgeslagen.

Er is een enorm grote kans dat je website op Linux hosting zit. die hebben geen vuilnisbak zoals Windows heeft maar weg=weg bij Linux en dan krijg je het niet meer terug.
Overigens op Windows hosting wordt er over het algemeen ook geen gebruik gemaakt van een vuilnisbakoptie, eenvoudigweg omdat men daar backups voor heeft uitgevonden.
Juist daarom is het ook belangrijk om regelmatig eens een backupje te maken, al is het maar 1x per maand. Maar daar ben je inmiddels ook wel achter.

Online ga je het in elk geval niet meer terug vinden, misschien nog een screenshot op archive.org of in de cache van Google nog een pagina maar daar is het dan ook wel mee gezegd helaas.

Tip: Het is handig als je mensen zelf iets kunt laten invullen, maar ik zou het niet op deze manier doen.
Elke janjudokus kan er nu bij en de boel verstieren. Dus ik zou dat stukje zeker achter een inlogsysteem zetten of het toch maar bij toesturen per email houden. Kwaadwillenden vinden zoiets namelijk nogal snel over het algemeen.

Misschien eens denken over wat echte hosting? Voor 30 a 35 euro per jaar ben je al klaar met domeinnaam erbij en genoeg hd ruimte en dataverkeer, dan zou je zoiets in Wordpress kunnen opzetten of CMSimple, daar zit tevens een loginsysteem ingebouwd.
Greetings, Black Tiger.
5
Lucz0r schreef:Dure hosting dan, Black Tiger. Vroeger betaalde,ik 25 euro, 100GB hdd. 500GB bandweight. Plus een .nl domein
Ja tuurlijk. Droom jij maar verder dan.;)
Vroeger was HD ruimte zelfs nog duurder want toen werd alleen gebruik gemaakt van SCSI en die waren kleiner. Pas met SATA en SAS harddisks gingen de prijzen omlaag. Dus als je zoiets ooit hebt gehad, dan heb je ofwel zelf colocatie gehangen met een server of je kende de hoster goed, of de hoster is inmiddels al failliet.
Mij maak je niets wijs op dat gebied, ik ben zelf hoster. En bovengenoemde prijs was overigens niet van mij, ik ben duurder. ;)
Greetings, Black Tiger.
6
Black Tiger schreef:
Lucz0r schreef:Dure hosting dan, Black Tiger. Vroeger betaalde,ik 25 euro, 100GB hdd. 500GB bandweight. Plus een .nl domein
Ja tuurlijk. Droom jij maar verder dan.;)
Vroeger was HD ruimte zelfs nog duurder want toen werd alleen gebruik gemaakt van SCSI en die waren kleiner. Pas met SATA en SAS harddisks gingen de prijzen omlaag. Dus als je zoiets ooit hebt gehad, dan heb je ofwel zelf colocatie gehangen met een server of je kende de hoster goed, of de hoster is inmiddels al failliet.
Mij maak je niets wijs op dat gebied, ik ben zelf hoster. En bovengenoemde prijs was overigens niet van mij, ik ben duurder. ;)
Over vroeger heb ik nu tegen 2, 3 maand? En klopt, ik kende daar een insider die me 60% off gegeven heeft.
7
Lucz0r schreef:Over vroeger heb ik nu tegen 2, 3 maand? En klopt, ik kende daar een insider die me 60% off gegeven heeft.
Dat bedoel ik maar.... dan is die prijs wat ik noemde dus ook niet duur, want normaal krijgt men niet dergelijke kortingen.

V.w.b. vroeger... normaal wordt er gesproken over "vroeger" als het om 10 jaar of meer geleden gaat, da's meer de norm. ;)
Greetings, Black Tiger.
8
Black Tiger schreef:
Lucz0r schreef:Over vroeger heb ik nu tegen 2, 3 maand? En klopt, ik kende daar een insider die me 60% off gegeven heeft.
Dat bedoel ik maar.... dan is die prijs wat ik noemde dus ook niet duur, want normaal krijgt men niet dergelijke kortingen.

V.w.b. vroeger... normaal wordt er gesproken over "vroeger" als het om 10 jaar of meer geleden gaat, da's meer de norm. ;)
Zal ik op letten, Black Tiger!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”