3
Ik wil een nieuwe website maken met bestaande domeinnaam dirkmolens, ik wil mijn website overzetten
Welke sitebuilder kan ik de website maken?
4
Hallo,

Volgens SIDN heb je het domein: dirkmolens.nl geregistreerd bij hosting2go.nl. Deze hostingprovider biedt een eigen sitebuilder aan zie onderstaande link.
https://www.hosting2go.nl/sitebuilder

De huidige website heb je ook via hun sitebuilder gemaakt, zie ik.

Code: Selecteer alles

<meta name="generator" content="Hosting 2GO SiteBuilder Plus 12.0.7">
Wat wil je precies anders, want ik weet niet hoe deze sitebuilder exact werkt?
Wil je alles in eigen hand nemen zou ik net zoals @Black Tiger aangeeft WordPress installeren.
Je kiest dan een passend thema waarna je dat thema naar mens kan aanpassen en alle content kan overzetten.
Afbeelding
10
Overzetten naar een ander hoster kun je met een FTP programma. Sommige hosters doen dat ook voor je vanaf een bepaald hosting account.
Kopiëren en plakken gaat niet.
Greetings, Black Tiger.
14
Zoek eens op Google op "webdesign" als je iemand zoekt om je een website te bouwen of je er mee te helpen.
Je stelt telkens dezelfde vraag, op meerdere forums hebben we al gezien. Je hebt al een website, je geeft totaal geen antwoorden op je vragen die al beantwoord zijn en komt telkens maar weer met dezelfde vraag.

Het lijkt er meer op dat je aan het trollen bent dan iets anders. Je krijgt dus nog 1 kans. Schrijf fatsoenlijk Nederlandse zinnen, geef antwoord op de vorige reacties van Maxstar en mij en doe normaal. Of geef ons een reden waarom je niet normaal kunt doen.
Laatste kans. Als je weer dezelfde vraag stelt, gaat dit onderwerp op slot en zal elk ander onderwerp met dezelfde vraag meteen verwijderd worden.
Ons geduld heeft op een gegeven moment ook een grens.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”