Plaats reactie
1
Ik ben een streamer op Twitch en heb een aantal problemen gehad met iemand die mij ddossed en volgens mij mijn ip gespoofed heeft om te ddossen. Volgens mij gebeurde dit of via mijn xbox (inmiddels factory reset op gedaan) of via twitch website. Mijn laptop is al helemaal nagelopen op hijackthis en lijkt schoon te zijn.

Nieuw modem ( connectbox ziggo met nieuw ip) nieuwe router aangeschaft ASUS GT-AC5300 - Gaming Router - 5400 Mbps en heb NordVPN Maar nu moet het nog allemaal geinstaleerd worden.

Modem in bridgemodus router geinstalleerd en internet werkt weer wireles en wired ( hopelijk op een goede manier) Nu druk bezig met de vpn maar snap het niet helemaal og eigenlijk bijna helemaal niet.

Het is dus wel de bedoeling dat ik kan blijven gamen op mijn xbox en streamen via mijn laptop en dat verder alle aparaten achter de vpn zitten. Ik gebruik niet de mailservice van ziggo dus daT ZAL GEEN PROBLEEM ZIJN

IK volg deze tutorial maar kom er nog niet uit.

https://www.asus.com/support/faq/1033909/

kan iemand mij hierbij begeleiden?
2
Misschien is het handig aan te geven waar precies je niet uit komt? Aangezien dat een stappenplan is.

Met wat geluk kan @Maxstar of iemand anders je daarbij helpen want ik doe wel netwerk support maar heb zelf ook nog nooit een VPN op gezet (wordt wel eens tijd) dus heb er zelf ook geen kaas van gegeten.
Maar als je al een beetje kunt vertellen wat of waar het mis gaat of wat je niet begrijpt maakt het dat voor anderen wel wat gemakkelijker om te helpen.
Greetings, Black Tiger.
4
dat had te maken met iets anders voordat ik zelfs nog deze router had maar ben druk bezig met hulp op dit moment van de vpn
dus ik laat het weten
5
Hallo Eladine, ik ben gebruiker van NordVPN en wat jij erover allemaal schrijft, doet mij vermoeden dat jij er veel te moeilijk over denkt.

Je hebt dus een account bij NordVPN.
Dat heb je nodig.

Download van NordVPN de nieuwste Windows installatiesetup.
Klik deze met rechts aan kies voor Als administrator uitvoeren.

Na installatie zal NordVPN voor de eerste keer opstarten en zal je moete inloggen met jouw
NordVPN gegevens - is dat gelukt, dan ga je terug naar het NORDVPN venster in jouw Windows.

Kies nu in de landen lijst voor de The Netherlands en klik daarop.
Dan zal NordVPN een connectie opbouwen naar één van de servers in in ons land.

Is de connectie gereed - dan is jouw hele Windows enkel nog via VPN aangesloten.

Afbeelding
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
6
@Abraham54 Het gaat om het configureren van VPN in de router, niet in Windows.
Greetings, Black Tiger.
7
OK thnx lieve mensen de router is opgezet nu ik weet niet of bepaalde dingen naar behoren werken op dit moment maar de verbidingen mt VPN zijn gelukt en getest. De medwerkers van NORDVPN zijn uiterst behulpzaam en geduldig geweest. heeft ruim anderhalve dag geduurd maar het werkt. nu hoop ik dat alle poorten op mijn laptop ook dicht zijn welke dicht horen te zijn en ik niet weer problemen krijg
8
Medewerkers van NordVPN? Nou dat is dan wel een behoorlijk mooie service die ze bieden moet ik zeggen. Netjes!
Fijn te horen dat alles gelukt is.
Greetings, Black Tiger.
10
ja absoluut goede hulp gekregen van vpnnord. en dankjewel Peter voor de hulp op hijackthis. maar ben nog niet helemaal klaar ben ik bang
11
vandaag toch weer drie vreemde disconnects vlak na elkaar. is het mogelijk dat ik een rogue dhcp server op mijn systeem heb? ik kreeg een dhcp error op mijn router en zag 4 clients connected. Ik kon niet zo gauw alle info zien maar er zijn maar 3 devices verbonden met mijn router enige manier om dit eenvoudig of met een detectie prgramma op te sporen of er iets zit dat dit veroorzaakt en er niet hoort te zitten?
12
op dit plaatje staan maar 2 clients dat was mijn laptop en mijn telefoon maar er waren er 4 even daarvoor en daar heb ik geen screenshot van helaas. ben nog niet thuis met all opties in deze router dus duurt ook even voor ik juiste tab heb gevonden en dan nog weet ik niet precies waar ik naar kijk.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Eladine op 01 sep 2021 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
13
Hallo,

Voer de onderstaande tool eens uit, dan kunnen we even verder kijken.

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “VPN diensten (Virtual Private Network)”