Plaats reactie
1
Goedendag,

Sinds vorige week wordt mijn downloadsnelheid letterlijk geminimaliseerd wanneer ik de VPN van Goosevpn inschakel, van gemiddeld 230Mbps naar ca gemiddeld 2 Mbps.
Ik heb mijn pc opgeschoond de nieuwste software van Goosevpn gedownload, maar helaas het euvel blijft :-\ :-\

Van technisch support van Goosevpn krijg ik alleen standaardoplossingen, zoals opnieuw downloaden etc. :neu: :neu:

Weet iemand wat er aan de hand is, ligt het aan mijn pc of aan de software van GoosVpn?
3
Hallo Maxstar,

Hetzelfde gebeurt bij een andere serverlocatie.

VPN Protocol staat op automatisch en ik heb de andere ook al uitgeprobeerd zoals IKEv2, L2TP, IPSec en PPtP, maar helaas het euvel blijft bestaan.

Gr
4
Ik kwam o.a. deze review tegen, qua snelheid en prestaties verschilt het nogal welke server je gebruikt.
Probeer eens een streaming server en kijk of dat verschil maakt. Je kunt deze servers herkennen aan het rode/witte streaming tekentje achter de server.
Met de “Slimme serverbrowser” ingeschakeld leverde onze eerste test een bizar lage snelheid op. Opvallend genoeg op een Nederlandse server, waar de verwachtingen qua snelheid toch hoger liggen dan in het buitenland. Toen we wisselden naar een streaming server in Engeland, was de verbinding stukken sneller. Het is dus echt een kwestie van zoeken tot je een degelijk presterende server hebt gevonden.
Zoals altijd zijn de verbindingen in echt verre landen een stuk langzamer, maar dat is begrijpelijk. Een Nederlandse P2P server die maar 7.5 Mbps doorgeeft is gewoon bizar. Zeker wanneer je vervolgens wisselt naar een streaming server die wel gewoon normale performance geeft, maar niet opduikt in de “slimme serverlijst”. Deze wisselvallige ervaring was eigenlijk in elk land hetzelfde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ok , zal ik doen.

Maar kan je met een streaming server ook downloaden?

En ik gebruik goosevpn al enkele jaren tot op vorige week nauwelijks download problemen gehad.

Net omgezet naar streaming server in Nederland: helaas het euvel dient zich opnieuw aan.
6
Met een streaming server kan je ook downloaden, in principe is dit enkel een naam om een stabiele server qua snelheid aan te duiden. Zodat je geen last hebt van haperingen en dergelijke tijdens het streamen.

Staat de 'slimme server lijst' nog aan, of heb je die al uitgezet. Kies ook eens een aantal andere servers, ook in het buitenland. Daalt de snelheid bij al die servers dan naar c.a. 2 Mbps?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Als je dit bedoel, zie foto dan is mijn antwoord nee, ik kan het vinkje niet verwijderen wel kan de onderstaande hokjes aankruisen, maar dat heeft geen effect.

Helaas kan ik geen printscreen toevoegen wat ik beschrijf
10
Ik probeer nu meerdere servers uit, welke het meest stabiele en de hoogste download heeft.
Vanmiddag of -avond meld ik mij weer of het heeft gewerkt.

BEDANKT Maxstar!!!
Jij hebt mij in ieder geval beter en verder geholpen dan het techsupport van GooseVPN.

Tot vanmiddag of vanavond
11
Hallo Maxstar,

Ik heb op dit moment zo genoeg vd trage downloadsnelheid van Goose VPN dat ik voorlopig ben overgestapt naar een andere VPN provider.

Deze download bijna de snelheid die ik gewend ben en de download is heel wat regelmatiger en is ook nog tegen de €2 goedkoper per maand dan Goosevpn :D ;D

Een dezer dagen beslis ik of ik mijn abonnement bij GooseVPN ga beëindigen.


Nog bedankt voor je hulp :D :goed:
12
Hallo,

Overstappen zou ook mijn advies geweest zijn, indien geen enkele server naar behoren zou werken. Want Goose VPN is immers behoorlijk aan de prijs en de reviews zijn nogal matig.

Maar ik ben wel benieuwd voor welke VPN provider je nu gekozen hebt? Is dit toevallig Nord VPN?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Nee, ik heb VPN Nederland genomen.

Die is volgens VPNverbinding.nl de beste VPN provider en je hebt binnen 7 dagen geld terug garantie ;D

Gr
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “VPN diensten (Virtual Private Network)”