Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Onderwerp Auteur
Berichten: 41272
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Foutmelding-0x800ccc0e-email

wo 10 mar, 2010 19:03:03

Foutmelding

U herkent de foutmelding-0x800ccc0e-email aan de volgende berichten die kunnen verschijnen in Outlook wanneer u mail probeert te verzenden of te ontvangen.

Bij het verzenden van email:
Het verbinden met de server is mislukt. Account: 'uw_account', Server: 'uw_SMTP-server', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Socketfout: 10061, Foutnummer: 0x800ccc0e

Bij het ontvangen van email:
Het verbinden met de server is mislukt. Account: 'uw_account', Server: 'uw_POP3-server', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd (SSL): Nee, Socketfout: 10061, Foutnummer: 0x800ccc0e



Mogelijke oplossing

De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).

  • Zorg ervoor dat het email account correct is ingesteld in Outlook (servernamen inkomende en uitgaande mail)
  • Probeer mail te ontvangen of te verzenden met uw firewalls en andere security software uit en kijk of dit het probleem veroorzaakt
  • Waneer dit helpt, stel de firewall dan zo in dat hij overweg kan met Outlook

Indien dit het probleem niet verhelpt, plaats uw vraag dan hier op het forum
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast