Gesloten
1
Vandaag heb ik Windows 10 op mijn computer proberen te installeren maar er is waarschijnlijk ergens iets fout gegaan want als ik de computer opstart blijft het beeld zwart. Ik hoor wel het opstart geluid maar verder blanco. Eerst dacht ik dat het misschien even duurde eer Windows 10 goed was geïnstalleerd maar omdat er de hele middag en avond niets is veranderd op het beeldscherm ( zwart blijft zwart;)) denk ik dat er iets mis is gegaan. Weet een van jullie hoe ik mijn computer weer aan de praat krijg? Op zich ben ik niet gehecht aan Windows10. Op mijn computer stond nog steeds Windows 7. Ik ben ook al heel tevreden als ik de computer daar weer op terug kan krijgen. Alvast bedankt voor het meedenken!!!!
Sandra
2
Hallo,

Dit topic is dubbel geplaatst, het andere topic kunt u bereiken via de volgende link - viewtopic.php?f=366&t=19589" onclick="window.open(this.href);return false;
Om het voor iedereen overzichtelijk te houden en dubbele antwoorden te voorkomen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar het archief..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Archief”