Coldsearch verwijderen lukt niet

Verzamelplaats voor verouderde forum-onderdelen en topics.
(Reageren op berichten in het archief is niet mogelijk).
Gesloten
computerhulpnodig
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Spyhunter / AVG
AM: Spyhunter

16 jan 2016 22:58

Goedenavond,
Hierbij een bericht, waarmee ik hoop een virus van onze computer te kunnen verwijderen.
Als ik Google Chrome opstart en zoekwoorden in de balk intik, dan word ik omgeleid via Coldsearch. Het lukt mij niet om dit van onze computer te verwijderen. Ook niet als ik Chome netjes verwijder en weer opnieuw installeer.
We hebben een gratis virusscanner AVG.
Daarnaast een betaalde versie gekocht, Spyhunter. Maar ook deze verwijdert het niet. Nu heeft de helpdesk de suggestie gedaan om een ander programma van dat bedrijf te kopen om het eraf te kunnen krijgen. Maar dat gaat mij wel weer ver om nog meer te kopen, wanneer stopt het dan.
Ik heb ook AdwCleaner en andere gratis tools gebruikt (maar nu weer verwijderd) maar dat lukte ook steeds niet.
Dus hierbij mijn vraag of u mij kan helpen?
De gevraagde bestanden staan in de bijlage.
Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 8
Ontvangen likes: 11
Contacteer:

17 jan 2016 08:52

Hallo,

Dit topic is dubbel geplaatst, het andere topic kunt u bereiken via de volgende link - viewtopic.php?f=206&t=19383" onclick="window.open(this.href);return false;
Om het voor iedereen overzichtelijk te houden en dubbele antwoorden te voorkomen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar het archief..
Gesloten

Terug naar “Archief”