Gesloten
317
Dropbox schreef:Succes, mijn missie is wat doe op school maar ik heb geen idee wat.
Doe je best op school, dat werkt altijd
Liefs Typetje
320
porrelaar schreef:@Typetje: Kan je zoon niet op de fiets naar het sportveld?
deze zoon houdt niet van fietsen en lopen is te ver ( hij heeft ook geen fiets )

ik baal ook altijd dat ze dat verre sportveld kiezen, want in de wijk is ook een sportveld die wel aan te lopen is.
Maar goed over drie kwartier weer en route.

( ook nog eens hij moet naar de dokter, dan wil ik wel enige invloed hebben op de tijdspanne haha)
hij moet dan nog douchen en omkleden pfff wat een geren, maar ze hebben wel mooi weer dus ach
even een dagje druk en dan is het weer rustig

Missie voor vanavond is een hobbylamp bestellen die komt dan morgen met de post

en ik heb nog een missie, een laptop van iemand ontgrendelen ( wachtwoord vergeten ) en dan kijken wat de rommel is die erop zit, het is een vista Home prem op een Toshiba
Lader moet nog wel gebracht worden, maar ik heb ook een toschiba dus dan steek ik de lader er wel in van de mijne
de batterij van dat ding is echt dood, overleden
Maar een uitdaging is het wel, ik heb haar net gebeld en gezegd dat ze er maar niet teveel van moet hopen, ik heb wel een extra account kunnen aanmaken via een progje dat is al een wonder op zich, dat progje zou het pasword van de admin moeten resetten, maar dat deed ie dus niet

Nu heb ik weer een andere tip gekregen hahah, die ga ik nu erop loslaten
( ik zei tegen haar er is weinig hoop, het wordt net een proefkonijn tot ie in mag slapen ;D dus als iemand nog iets weet, ik hou me aanbevolen voor meer tips en trucjes)

Ze was wel blij met haar laptop met windows 10
en ik mag nog een keer langskomen voor de desktop om die van 7 naar 10 te brengen maar dat is een missie voor later.
Liefs Typetje
324
abbs schreef:
Dropbox schreef:Hi Abbs!

Thanks en wat is jouw missie?
Om dit topic zo min mogelijk te lezen. ;D
Nu is mijn missie elk bericht in dit topic te melden zodat jij elk bericht gaat lezen. ;D :good:
326
abbs schreef:
Dropbox schreef:Hi Abbs!

Thanks en wat is jouw missie?
Om dit topic zo min mogelijk te lezen. ;D
Ik ben de TS ja, en het is een very hot topic en nu sta jij ook tussen de reaguurders @Abbs :D

en tnx voor de tip, ik zit nu i d w8kamer v h Z h met zoonlief.
straks ff lezen
Liefs Typetje
328
Zo ik ben nu eindelijk thuis, wat een drama, zoonlief moest 3 wratjes laten bevriezen rond de nagelriem van zijn vinger, hij hield zich kranig maar eenmaal in de auto was het toch brullen, en toen moest ik hem nog gaan vertellen dat we over 4 weken weer moeten, nou heb hem thuis een paracetamol gegeven en nu is het even tanden op elkaar ik denk een keer of 3 a 4
Het is niet anders. :'(

Zo heb tip gelezen, duidelijke uitleg en ik ga proberen. Ik heb al 2 dingen geprobeerd zonder succes en nu 3 tips dus als het nu niet gaat lukken, ik hoop t maar.

maar mijn prior missie is eerst koffie maken voor mezelf Afbeelding
Liefs Typetje
330
Hoe komt het toch dat je berichten steeds dubbel komen @dropbox ben je dubbel actief

in ieder geval sterkte, ik heb mijn bikkel van een zoon echt wel zien lijden, hij sprong rond de wachtkamer toen ik nieuwe afspraak ging maken
en ze zei zeg maar niks, maar tweede keer doet meer pijn, oh help
en dat nog 3 keer, maar tegen mijn zoon zeiden ze dat ie flink was en best mocht huilen, die ene dame zei grote volwassen kerels hebben we zien huilen hoor, het doet echt heel pijn. :eek:
Liefs Typetje

Terug naar “Archief”