Gesloten
331
@Typetje ik zie ze niet dubbel hoor? :o.

Mijn missie momenteel is een CV maken, opdracht Nederlands, mijn huidige was toch aan vernieuwing toe. 8:)
332
Dropbox schreef:@Typetje ik zie ze niet dubbel hoor? :o.

Mijn missie momenteel is een CV maken, opdracht Nederlands, mijn huidige was toch aan vernieuwing toe. 8:)
het dubbele bericht is denk ik al verwijderd

mijn missie is een simpel soepje koken, ik ben echt goed ziek, dus dat lijkt me wel lekker. Heb het alvast maar opgezet het staat al te pruttelen
Liefs Typetje
335
Missie is huiswerk ( altijd elke dag ermee bezig )
en mijn nieuwe Nokia Lumia 640 LTE ontdekken, maar die heb ik nu even aan zijn lot overgelaten , morgen is de missie een cover ervoor kopen

Verder missie laptop zonder password, naar het weekeind verschoven. Ik kan niet alles en ik heb het ook te pakken ( anti biotica doet rustig zijn werk, dus ik hoop straks wel weer beter
te zijn )

Ik ga maar weer aan mijn huiswerk

genoeg voor gespeeld voor vanavond
Liefs Typetje
336
Missie is straks als de post mijn pakje heeft afgeleverd de deur uit te gaan, de zon schijnt ( het is wel fris hoor ) maar ik moet wel wat boodschappen regelen.
Liefs Typetje
338
@Maxtar, hij lijkt niet te geloven, maar ze zeggen dat het morgen gaat regenen, dus echt een klusjes dat dus ;D

met wat lekker muziek moet het toch te doen zijn :D
Liefs Typetje
339
Maxstar schreef:Morgen heb ik eindelijk eens een echte missie, dat is een doodsaaie (vervelende, gebruiksonvriendelijke)"cookiemuur" voor het forum testen, vertalen en integreren in de nieuwe forum-update. :-\
Komt er geen bèta PCW+? Gelukkig heb ik CookiesOK.

Mijn missie was dit:

Code: Selecteer alles

package calculator;

public class rekenmachine {

	
public static void main(String[] args) {
	int rekenmachine = 4;
	int calculator = 5;
	int keukenkast = 30;
	int abc = 25;
	double komma = 23.1012;
	double pi = 3.14159265359;
	System.out.println("Dit is je antwoord:");
	System.out.println(keukenkast + abc);
	System.out.println(rekenmachine + calculator * keukenkast / abc + komma);
	System.out.println(rekenmachine + komma);
	System.out.println("Getal PI:");
	System.out.println(pi);
	System.out.println("rekenmachine + calculator =");
	System.out.println(rekenmachine + calculator);
	System.out.println(abc);
	System.out.println("Antwoord:");
	System.out.println(rekenmachine + calculator + abc);
	System.out.println(rekenmachine - calculator);
Aanpassing: Ik heb ookal een missie voor 5 oktober, dat duurt nog even maar het is leuk.
343
Geachte Ruddie V.,

Naar aanleiding van uw vraag en/of verzoek geven wij u hierbij een antwoord:
rudidev schreef:Misschien eens uitleggen aan mensen wat een missie is
Een missie is een bepaald doel dat je wenst te halen.
344
Mijn missie is vandaag om een paar dingen uit te zoeken en zeker nog proberen om een hoesje voor mijn nieuwe foon te scoren
verder huiswerk, ik weet soms niet meer waar ik de info allemaal moet zoeken, google is niet altijd je beste vriend ::)

En dan nog die laptop, ik heb wel inmiddels ( vraag niet hoe, met al die niet werkende links ) iets op een cd rom gekregen en daar ga ik straks eens naar kijken op mijn gemak
als ik mijn gemak kan vinden vandaag

verder wacht ik op PostNL met 2 pakjes o a mijn hobby lamp kan ik weer loomen ;D

en nu eerst nog een bakkie koffie maken
Liefs Typetje
345
mijn missie voor vandaag is pas vanmiddag, ik ga naar een poëzie middag, samenkomst met andere dichters.

voor nu : huiswerk


En jullie een fijne zonnige zondag wensen. :D

edit: een bak koffie maken.
Liefs Typetje

Terug naar “Archief”