Gesloten
198
Ik heb net al lekker bieten/wortelsap gemaakt
nu is de missie voor straks een lekkere rauwkost maken.
Geen zin in de kookpotten vandaag

ik ga zo eens kijken wat ik allemaal in huis heb voor de rauwkost
Liefs Typetje
201
Mijn zus heeft ook een Cobb en de gerookte kipfilets waren daar onlangs niet te versmaden dus ga ik dat nu ook proberen. :lol:
If it ain't broken, don't fix it
203
Aangezien ik nog steeds geen butler heb, is de missie straks afwassen en thee zetten

verder doet elk vezeltje in mijn lichaam pijn inmiddels
Echt ik ben nog nooit zo hard gevallen en dan plat op mijn rug
een masseur zou nu niet gek zijn eigenlijk

maar goed ik strompel maar de keuken in voor de klusjes

:neu:
Liefs Typetje
204
Beterschap!

Mijn missie is morgen werken, vanavond ruzie met me vader omdat IK geen boter meenam terwijl IK niet wist dat die op was. :neu:
205
Dropbox schreef:Beterschap!

Mijn missie is morgen werken, vanavond ruzie met me vader omdat IK geen boter meenam terwijl IK niet wist dat die op was. :neu:
nou er zijn toch nog wel winkels open om een pakje boter te halen

Hoe ging je sollicitatie gesprek?
Liefs Typetje
206
Typetje schreef:
Dropbox schreef:Beterschap!

Mijn missie is morgen werken, vanavond ruzie met me vader omdat IK geen boter meenam terwijl IK niet wist dat die op was. :neu:
nou er zijn toch nog wel winkels open om een pakje boter te halen

Hoe ging je sollicitatie gesprek?
Nee hoor? En goed, hoop dat het wat woord, morgen schoonmaken, ook niet verkeerd.
207
Dropbox schreef:
Typetje schreef:
Dropbox schreef:Beterschap!

Mijn missie is morgen werken, vanavond ruzie met me vader omdat IK geen boter meenam terwijl IK niet wist dat die op was. :neu:
nou er zijn toch nog wel winkels open om een pakje boter te halen

Hoe ging je sollicitatie gesprek?
Nee hoor? En goed, hoop dat het wat woord, morgen schoonmaken, ook niet verkeerd.
Zeker niet verkeerd schoonmaken, ben jaren leidinggevende geweest in de branche

hoezo echt geen winkels meer open, hier kan ik nu nog hele weekboodschappen halen als ik wil ;D
En we hebben een avondwinkeltje hier op de hoek die is tot middernacht open, zoals zovele hier in Den Haag
En nachtwinkeltjes zijn er ook als het moet haha.

Maar ff serieus mijn moeder die in een dorp woont kan nu nog boodschappen doen in de lokale supermarkt
Liefs Typetje
209
Dropbox schreef:Ik woon in een dorp ergens in Zeeland, kennen we dat niet.
oké echt ik dacht dat overal de winkeltijden toch verruimd waren. Dus morgen droog brood eten dan ;)
Liefs Typetje
210
Missie voor vandaag

Er is een lekker zonnetje dus ( gezien ik nog overal pijn heb) ga ik maar relaxen op het balkon.
moet straks wel in de berging een emmertje muurverf wit zoeken voor dochterlief, die komt het meenemen.

Dan neem ik even het tasje mee met de potjes voor de glasbak, die zit naast de flat, dus dat moet ook nog wel
kunnen.

Verder gaan met mijn huiswerk.( hele weekendmissie)

En ik wil een stukje schrijven, wat weet ik nog niet.
Liefs Typetje

Terug naar “Archief”