Gesloten
31
Wile.E.Coyote schreef:Bij mij staat er gewoon €3,95 aan verzendkosten en is een bestelling van ruim €600,-.
Wat bedoel je dan met Bij mij staat er gewoon €3,95 aan verzendkosten ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
32
Dat was nog zonder de korting, toen ik het bestellings proces doorliep tot het punt van betalen. Ik wou toen checken of het niet gratis zou zijn gezien het een aardig bedrag is.
Ben een tijd bezig geweest met de naar mijn mening beste onderdelen uitzoeken, zodat het allemaal wel goed op elkaar is afgestemd. Wou niet dat ik te dure onderdelen zou bestellen waar ik niets extra aan had, noch bezuinigen op onderdelen die juist belangrijk zijn voor de prestaties ed. De "Sweetspot" zegmaar.
En dan vervolgens de beste prijzen nog vinden... Bij enkele winkels hoef je geen bezorgkosten te betalen boven een bepaald bedrag, waardoor het handiger is om gelijk geprijsde onderdelen dan weer bij zo'n winkel te bestellen.
Duurt even, maar dan heb je ook wat.
33
Wile.E.Coyote schreef:Dat was nog zonder de korting, toen ik het bestellings proces doorliep tot het punt van betalen. Ik wou toen checken of het niet gratis zou zijn gezien het een aardig bedrag is.
OK, nu begijp ik wat je ermee bedoeld.

Doe gewoon rustig aan met uitzoeken en vergelijken  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
34
Voor mensen die zich mogelijk toch nog steeds afvragen of de korting echt nog wel geldig is.
In het kort kan ik het u hierbij persoonlijk bevestigen. Azerty heeft de korting voordat ik het wist terug op mijn rekening gestort.
Scheelde me toch weer €8,95!
Gr. Wile (Ries)
35
Voor alle fora die een overeenkomst hebben met Azerty, geldt nog steeds de formule dat er kortingen zijn (afhankelijk van de aard en de grootte van de bestelling). Hou daar dus rekening mee mocht u een bestelling overwegen.
36
Géén korting meer bij Azerty.nl

Op grond van info via andere fora, waren er twijfels gerezen omtrent de korting die al jarenlang werd verleend door Azerty.nl.
Na contact met de marketingafdeling van Azerty blijkt dat ze daar ondertussen besloten hebben om de korting voor computerfora te schrappen. Alleen hebben ze dat vergeten aan de computerfora te melden.
Op basis van deze actuele info, is dit topic naar het Archief verplaatst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Archief”