Plaats reactie
18
Hallo,

Stap 1. Verwijder (tijdelijk) Ziggo Safe Online van het systeem, Windows Defender neemt de beveiliging na de herstart over.
Om Ziggo Safe Online (F-Secure) volledig te verwijderen gebruik je bij voorkeur de volgende tool: FsUninstallationTool.exe, zie dit artikel F-Secure verwijderen.


Stap 2. Volg de onderstaande instructies om via Afbeelding DISM en overzicht van geïnstalleerde packages te verkrijgen.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande twee commandoregels in de opdrachtprompt gevolgd door enter.

    Code: Selecteer alles

    DISM /online /get-packages /format:table > "%USERPROFILE%\desktop\DISM-Packages.txt"
    
  • Als dit gereed is staat er op het bureaublad een bestand DISM-Packages.txt, voeg dit bestand als bijlage toe.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
24
Antwoord op bericht 23:
1) verkenner werkt weer
2) F-secure tijdelijk stopgezet > moet ik het definitief verwijderen?
3) de laatste maanden telkens problemen met de "verkenner" > waar kan dat aan liggen?
25
Hallo,

F-Secure had je beter even kunnen verwijderen zoals ik in #18 had gevraagd.

Doordat G DATA niet eerst goed was verwijderd is het met F-Secure gaan botsen waardoor de problemen.
Je zou het nu eerst kunnen uittesten en mochten er weer problemen komen dan zou je F-Secure kunnen verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
huib1715 schreef: Als ik f-secure vetwijder doet windows defender dan zijn werk? of is f-secure uitgebreider?
Sinds Windows 10 behoort Defender bij de betere gratis virusscanners, dus om te testen ben je goed beveiligd.
F-Secure heeft meerdere opties maar kan je altijd weer terug zetten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
28
Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar windows verkenner werkt weer niet. Dit is al de zoveelste keer. Wat zou er aan de hand zijn?
Ik heb al een aantal keren windows verkenner in Taakbeheer opnieuw gestart, de pc meermalen opnieuw gestart maar doet het nog steeds niet.
Wat kan ik nog meer doen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”