! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
62
Bij deze een nieuwe fixlist.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Herstart hierna de computer en laat Windows Update zoeken. De optionele update uiteraard niet laten downloaden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
68
De CBS log laat nu een andere foutmelding zien, schakel Ziggo Safe Online (tijdelijk) uit en voer de volgende Fixlist uit.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Herstart de computer en laat Windows naar updates zoeken, indien er weer een foutmelding verschijnt even een nieuwe kopie van de CBS map uploaden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
70
Wederom is er een nieuwe foutmelding te zien in de CBS log, hierbij de volgende stap.

1. Maak op systeemschijf de map C:\WUTemp aan.
2. Download KB5003637 naar C:\WUTemp
3. Open de opdrachtprompt als administrator, typ nu het volgende en druk op enter.

Code: Selecteer alles

CD C:\WUTemp
4. Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel en druk vervolgens op enter.

Code: Selecteer alles

EXPAND.exe windows10.0-kb5003637-x64_fd175a387e2f07586d85899a75d0bf10120a3c2c.msu -f:* C:\WUTemp

5. Kopieer en plak nu de onderstaande commandoregel en druk weer op enter.

Code: Selecteer alles

DISM.exe /Online /Add-Package /PackagePath:C:\WUtemp\Windows10.0-KB5003637-x64.cab
6, Als dit gereed is maak nu een screenshot van dit venster en plaats die in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
72
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit naar het bureaublad.
  • Open het Configuratiescherm - Programma's en onderdelen.
  • Klik op de link Windows-onderdelen in- of uitschakelen.
    Note: Hierdoor wordt de components hive in het register geladen. Dit is zo meteen nodig. Laat het venster "Windows onderdelen" open terwijl je de resterende stappen uitvoert. Je mag het minimaliseren maar niet afsluiten.
Voer nu het onderstaande uit.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande blauwe regel in het invoerveld en klik daarna op de knop Zoeken in register..
    • Microsoft-Windows-WPD-UltimatePortableDeviceFeature
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand SearchReg.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
73
U schrijft in uw vorige bericht: kopieer en plak onderstaand KB nummer, maar er staat geen KB nummer maar Microsoft Windwos WPD ......... Is dat hetzelfde als een KB nummer?
75
Voer aanvullend op de instructies in bericht#72 ook het onderstaande uit.

Let op:Deze fix is speciaal voor de gebruiker in dit topic, voer dit niet zomaar op andere systemen uit.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu één voor één onderstaande commandoregels in de opdrachtprompt en druk op enter.

    Code: Selecteer alles

    REG load HKLM\COMPONENTS %systemroot%\System32\config\COMPONENTS
    DISM /Online /Remove-Package /PackageName:Package_for_RollupFix~31bf3856ad364e35~amd64~~19041.1165.1.8
    
  • Als dit klaar is maak je een screenshot (druk op ALT+Printscreen), upload deze naar Postimage.org en plaats de image-link in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”