! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Geen update, telkens foutmelding 80096004.
Heb WUCheckLogs.zip op mijn bureaublad staan,wat moet ik hiermee aanvangen.
Ben een leek,op computergebied !!
4
Verschijnt de foutmelding 0x80096004 toevallig bij een update voor Microsoft Office? Zo ja maak dan even een screenshot van het venster van Windows Update en voeg die afbeelding via de optie "Add image to post" (onderaan het berichtvenster) aan het bericht toe. Vier hierna het volgende even uit.
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.
    Afbeelding
  • Upload het bestand CBS.ZIP naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Na het updaten van Windows 10, lijken de updates terug normaal door te gaan.
Bedankt voor de hulp.
Maar nu krijg ik steeds "run-time error 52" tijdens het installeren van een boekhoudingsprogramma,dat ik al 15 jaar gebruik en
dat jaarlijks terug ,zonder probleem geinstalleerd werd. Hoe los ik dit nu weer op ?
Alvast bedankt voor elke hulp.
Shoeny.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”