! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
48
Fijn, Maxstar!

Ben zo superblij met je hulp altijd! Je weet niet hoeveel dat betekent.

Ik ga Lenovo Support nog even benaderen over dat opstarten via USB-stick. Als daar nog wat uitkomt, meld ik dat nog.
49
Lenovo Support zegt dat ze altijd de Novo-button adviseren om in het boot menu te komen. De optie via Fn + functietoets wist hij niet.

Ik had je laatst ook gevraagd over die twee pre-installed Lenovo software-programma's die AdwCleaner eruit gehaald had (ServiceBridge en Updater). Hij zei dat ik die kan verwijderen omdat ze altijd via de website weer aangemaakt of gedownload kunnen worden en inmiddels bij mij erg oud zijn, dus potentieel onveilig. Goed voor jou om te weten ook, toch?

Even twee screenshots voor je om te zien hoe het een en ander eruitziet bij de Novo-button.

https://www.imgdumper.nl/uploads9/61486 ... knop_1.JPG

https://www.imgdumper.nl/uploads9/61486 ... knop_2.JPG

Een volgende keer zal ik over mijn fobie voor de Novo-knop stappen. :D

:busy:
52
Nog 1 dingetje. Ben dus bezig met de system image backup en ik zie dat er 23 Gb aan oude Windows-bestanden zijn in de Schijfopruiming. Moet ik die nog even bewaren voor het geval er nog iets misgaat en we naar iets terug moeten? De laptop is erg traag, wsch. hiervan, denk ik. Voor de zekerheid vraag ik het even.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
53
In principe kan je die gewoon verwijderen, wat je ook kan doen is twee systeem images maken. De eerste met de oude Windows installaties, daarna die met schijfopruiming verwijderen en nogmaals een systeemimage aanmaken. Zo heb je altijd nog de keus uit beide, voor het geval dat zeg maar.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
55
Nog even over het toewijzen van 14 Gb unallocated space: ik zie dat dat heel makkelijk gaat met de Partition Wizard.

Ik had 28 Gb vrijgemaakt, toen de upgrade gedaan en daarna was er 23 Gb te verwijderen bij Schijfopruiming. Nu is er bijna 42 Gb vrij. Er staat: used 50%. Zeg je: doe die 14 Gb erbij want hoe groter hoe beter of maakt het nu niet meer uit? Dan wijs ik het liever toe aan de data-partitie.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”