Plaats reactie
18
haalo, dat zou weleens kunnen. heb wegens andere fouten de pc geformateerd, en alles terug herdaan. maar de map is er terug gekomen bij een update, dus zal van windows zelf komen denk ik dan
20
oke, dank U....
dan nog even een ander vraagje .... aangezien ik de iwndows 11 niet erop kan zetten. alle is te zeggen, hij kan erop, maar geeft eerst een fout bij het aanmelden, en nadien is het geen update die gedaan is maar een complete verse installatie. 11 wordt ook niet aangeboden via de update. wil dit zeggen dat ik nooit windows 11 zal kunnen draaien ?
21
Windows 11 is nog niet officieel uit, deze week is alleen de eerste insider-preview via het dev-channel van Microsoft vrijgegeven. Welke computers wel compatibel zijn en niet is nog een grijs gebied. Zie ook dit artikel bij Tweakers: https://tweakers.net/nieuws/183788/micr ... fline.html
Daarnaast is Microsoft bezig om Windows 11 te testen op apparaten met Intel-processors van de zevende generatie en AMD Zen 1-processors. Het team hoopt snel te kunnen delen of ook deze apparaten voldoen aan de systeemeisen van Windows 11.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”