Plaats reactie
1
Na een domme aktie om een netwerkreset te doen op mijn laptop en adapters uit,- en weer in te schakelen kan ik niet meer draadloos op het (huis) netwerk. Systeemherstel bracht geen uitkomst meer. Wi-Fi werkt volgens mij wel. Bij een poging om internetverbinding te repareren krijg ik de melding dat er een probleem is met het stuurprogramma voor de adapter voor Wi-Fi.
Momenteel heb ik verbinding met een netwerk kabel.

Ik heb met mijn beperkte kennis van alles geprobeerd maar krijg het niet meer voor elkaar.

Kan iemand me helpen !!
2
Hallo,

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Helaas (nog) geen draadloze Wi-Fi verbinding.

Krijg mededeling:
Kan bestand C:\ProgramFile\WindowsApps\Microsoft.549981C3F5F10_2.2101.15643.0_X64...\Win32Bridge.Server.exe niet vinden. Controleer naam en probeer opnieuw.
9
De foutmelding duidt op een probleem met Cortana, dit kan je als volgt oplossen.
  • Ga naar Start > Instellingen > Apps en onderdelen.
  • Selecteer Cortana en klik op Geavanceerde opties.
  • Klik vervolgens op de knop Opnieuw instellen.
Wat betreft het probleem met WiFi, plaats hiervoor even een nieuw logje van de MiniToolBox.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
Afbeelding
  • Typ in het zwarte venster het commando sfc /scannow in en druk op enter. (let op de spatie!)
  • Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het afbeeldingsbestand naar: https://www.imgdumper.nl
  • Sluit de opdrachtprompt en plaats de screenshot in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
krijg na het commando scf /scannow:
scf is not recognized as an internal or external command,operable program or batch file.
Doe ik iets verkeerd
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”