Plaats reactie
19
Kreeg wel een melding van Avast dat het FRST.txt probeerde te openen, maar heb toestemming gegeven.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
Dit logbestand is nu goed aangemaakt, maar er zijn andere restricties aanwezig die mijn vorige fix in de weg zitten. De onderstaande settings, die gaan we even restten met de volgende fix.

Code: Selecteer alles

GroupPolicy: Restrictie ? <==== AANDACHT
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restrictie <==== AANDACHT
Verwijder Fixlist.txt van het bureaublad indien (nog) aanwezig en download deze opnieuw uit de bijlage.

1. Zorg dat Avast uit staat.
2. Start FRST opnieuw en klik op Fixen.
3. Plaats hierna de finxlog die op het bureaublad staat.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Bij mijn allereerste post had ik 2 voorbeelden.

-1e was van ''Jouw Telefoon'', maar ik kan niets meer zoeken vreemd genoeg zoals eerder vermeld in een van mijn berichten. Kan deze app eventjes niet vinden.
-2e voorbeeld was bij instellingen en klembord en die doet nu wel ''normaal''. Zie screenshot vergeleken met de screenshot van mijn 1e bericht.Afbeelding Afbeelding

update:

heb ''Jouw Telefoon'' gevonden door gewoon te scrollen en het doet ook weer! :D:D zie screenshot


Zo te zien is het opgelost. Enig idee hoe het kan dat mijn zoekfunctie het niet meer doet en of het überhaupt te maken heeft met de stappen hierboven?

Afbeelding
26
Hartelijk bedankt nog! De 2 voorbeelden die ik gebruikte waar ik dit probleem had waren niet alle problemen, dus het helpt enorm. Zelfs bij sommige downloads kwam ik tegen dat ik niet bevoegd was. Kan dit eindelijk van mijn to-do-list halen, want had dit probleem echt al een tijd
28
Hey,

Ik heb het gisteren meerdere keren opnieuw opgestart en vanochtend weer en nu doet ie het weer zonder gebruik te maken van de PowerShell script.

Bedankt alsnog voor de hulp.

Nu ik weer volledige toegang heb kan ik eindelijk verder. Is er trouwens verder nog iets waar ik rekening mee moet houden qua mogelijke veranderingen die hebben plaatsgevonden of iets wat ik nog moet doen?
29
Hallo,

Graag gedaan en fijn dat de problemen zijn verholpen. Wat betreft mogelijke veranderingen die nog aanwezig zijn is dat moeilijk te zeggen. Mocht je later nog tegen iets aanlopen kan je altijd een (cloud)reset uitvoeren met behoud van persoonlijke gegevens. Nadien heb je dan weer een 'tweakvrije' installatie van Windows.

Wat betreft de privacyinstellingen in Windows kan je eens kijken naar Avira Privacy Pal of Windows Privacy Dashboard. Hiermee kan je gecontroleerd de privacy-gerelateerde instellingen aanpassen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”