Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Een klein probleempje waarvan ik niet weet hoe het op te lossen. Het te beschrijven is hoe dan ook al lastig. Ik krijg soms via de mail betrouwbare jpg. bestandjes bijlagen> Als ik ze openen wil , wil mijn PC Microsoft 2010 home en student gaan installeren/configureren. Maar ik heb inmiddels sinds een paar maanden Microsoft 2019 op de computer staan. Daarvoor inderdaad 2010. Erg irritant dit. Wat moet ik doen om dit eruit te krijgen?

Bedankt alvast. Hoor graag


Rudi
2
rudidev schreef: Ik krijg soms via de mail betrouwbare jpg. bestandjes bijlagen> Als ik ze openen wil , wil mijn PC Microsoft 2010 home en student gaan installeren/configureren.
Afzender van het e-mailbericht blokkeren?
Hoe betrouwbaar is de afzender?
Heb je 'ergens' ingeschreven voor een mailing service?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
het lijkt erop dat windows de opdracht heeft om die bestanden te openen met office 2010.
gebeurt dat steeds als je jpg's wil openen, dus niet alleen gemailde?
ik vermoed dat je 2019 installeerde zonder 2010 te verwijderen, dus begin daar maar eens mee.
4
Dank je falstring. Windows 2019 is er opgezet door een computerbedrijf dus dan zou dat de steken hebben laten vallen. Ik ga even zoeken of ik Windows 2010 kan vinden en kan verwijderen. Anders meld ik me nog even
5
rudidev schreef: Dank je falstring. Windows 2019 is er opgezet door een computerbedrijf dus dan zou dat de steken hebben laten vallen. Ik ga even zoeken of ik Windows 2010 kan vinden en kan verwijderen. Anders meld ik me nog even
Dank je falstring. Windows 2019 is er opgezet door een computerbedrijf dus dan zou dat de steken hebben laten vallen. Ik ga even zoeken of ik Windows 2010 kan vinden en kan verwijderen. Anders meld ik me nog even

Ik zeg Windows maar ik bedoel natuurlijk Office !
6
Ik ga ervan uit dat het nu in orde is maar om de de-installatie te voltooien moet ik nu de PC uit- en aanzetten. Daar wacht ik even mee want ik heb momenteel een grote back-up draaien. Mocht het toch nog mis zijn dan meld ik me. Hartelijk dank alvast!! :dank:
7
Je kunt ook een programma instellen om foto's / afbeeldingen te openen:
Start -> Instellingen -> Standaard apps -> kies een programma.


Afbeelding

Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”