Error 0X00000704

Stel hier uw vragen met betrekking tot Windows 10.
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#1

31 mar 2020 12:05

Beste,
Iedere dag moet ik mijn printer opnieuw installeren. Deze is via wifi verbonden aan mijn laptop.
Na installatie worden afdruktaken in wachtrij eindelijk afgeprint.
De volgende dag is mijn printer opnieuw niet meer te vinden als ik wil afdrukken en moet ik deze terug installeren.
Na gebruik HP Print en Scan Doctor krijg ik steeds Error code 0x00000704 (printer offline).
Mijn printer is dan wel nog alleen te gebruiken met Scan only modus.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan ook mijn installatie niet verwijderen omdat ik steeds de melding krijg geen administrator te zijn.
Gebruikersavatar
falstring
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 771
Lid geworden op: 07 sep 2013 12:05
Kennisniveau: (2) Ervaren

#2

31 mar 2020 16:16

koppel printers los
verwijder alle hp's in het overzicht printers.
ga instellingen / apps en verwijder daar alles van hp
ga naar https://support.hp.com/nl-nl/drivers en haal de drivers voor jouw hp op : opslaan (verder nog niks)
ga naar start, afsluitmenu en kies dáár de optie 'opnieuw opstarten'

laat ccleaner het register opruimen
ga opnieuw naar start, afsluitmenu en kies dáár de optie 'opnieuw opstarten'

als de pc weer gestart is installeer je de opslagen drivers.
let op: zoek pas contact met de printer als de wizzard van de installatiesoftware je dat vraagt te doen.
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#3

31 mar 2020 18:43

Beste, bedankt voor jouw hulp. Stappen doorlopen maar van zodra ik de installatie van mijn printer wil verwijderen bij APPS krijg ik volgende melding:
Aanroep van DriverPackage Uninstall heeft fout 5 opgeleverd voor pakket
'C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\hpwia_en5000.inf_amd64_c0edb47ae03ba484\hpwia_en5000.inf": Een aanroep van DriverPackageInstall voor de installatie van een stuurprogrammapakket moet worden gedaan door een lid van de groep Administrators.
Vanaf hier kan kom ik niet meer verder.
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#4

31 mar 2020 19:54

Download SystemLook(x32) of SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:regfind
HP
Hewlett Packard
:filefind
HP
Hewlett Packard
:folderfind
HP
Hewlett Packard
:service
HP
Hewlett Packard
Afbeelding Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Post de inhoud van dit bestand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#5

31 mar 2020 22:17

Inhoud van dat bestand is te groot om hier te posten.
Lukt niet in bijlage en ook niet als tekst omdat er maar 60000 tekens mogen geschreven worden. Bestand telt meer dan 2 miljoen tekens.
Andere manier?
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#6

31 mar 2020 22:31

Ik heb het gecomprimeerd naar een zip bestand. Zie bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#7

01 apr 2020 15:38

Het log is echt gigantisch groot om door te werken, daarom wil ik het anders doen.

Wil je het volgende log plaatsen?
Open Kladblok door Afbeelding → Typ: notepad.
Kopieer onderstaande code:
ECHO Log ter inzicht van uninstall registerwaarden>"%userprofile%\desktop\log.txt"
FOR %%j in (
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall"
) DO (
REG query %%j /s
IF NOT ERRORLEVEL 1 REG QUERY %%j /s>>"%userprofile%\desktop\log.txt")
start notepad "%userprofile%\desktop\log.txt"



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:loguninstallvalues.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → loguninstallvalues.batAls administrator uitvoeren

Voeg de bijlage log.txt bij in je reactie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#8

02 apr 2020 09:53

Beste, wat zou er moeten gebeuren wanneer ik deze stappen uitvoer?
De eerste keer kreeg ik een log met: Log ter inzicht van uninstall registerwaarden
Ik wist niet goed of ik de juiste stappen heb doorlopen en heb deze nog eens uitgevoerd en dan is mijn PC gecrasht.
Mvg
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#9

02 apr 2020 13:58

Probeer het dan zo:
Open een Opdrachtregel met administratorrechten.

Typ: reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall" /s > "%userprofile%\desktop\log.txt" & start notepad "%userprofile%\desktop\log.txt"

Er verschijnt dan een log geopend in Kladblok (welk is opgeslagen op je bureaublad).
Laatst gewijzigd door dorado op 05 apr 2020 13:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#10

02 apr 2020 14:16

Zie bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#11

02 apr 2020 15:15

In je systeem staan 2 printers geïnstalleerd, vandaar dat het wss fout gaat.

Als je de HP Officejet 6700 Basissoftware van het apparaat wilt verwijderen, doe je het volgende:
Combineer Afbeelding
Typ (of plak):
MsiExec.exe /I{490F6871-BF4C-4C25-A4D2-33914A323B64}
↩.
Als je de HP ENVY 5000 series Basissoftware van het apparaat wilt verwijderen, doe je het volgende:
Combineer Afbeelding
Typ (of plak):
MsiExec.exe /I{BBDD1566-3459-4000-BE90-9F3FF1ED1B0E}
↩.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#12

02 apr 2020 15:50

Beide linken uitgevoerd maar niks gebeurd.
Printers staan nog steeds tussen apps en onderdelen. Verwijderen lukt daar nog steeds niet.
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#13

02 apr 2020 16:01

Heb je opnieuw opgestart?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Georgy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jul 2015 18:56
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Avast Premier
AM: MBAM
FW: Windows Firewall

#14

02 apr 2020 16:20

Uitgevoerd en heropgestart maar nog steeds niet verwijderd uit Apps en Onderdelen.
Gebruikersavatar
dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 25 jun 2011 17:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: LM
AV: Comodo
FW: UFW

#15

02 apr 2020 17:24

Staat je printer nog in Apparaatbeheer?

Deïnstalleer daar de driver...
deviceunisntall.png
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”