Re: Gezin en andere gebruikers in deel accounts win 10
31Kan je mij even uitleggen hoe ik kan opstarten vanuit de bios en hoe die te vinden, is een asus N61Jv 64 bit
Kijk welke bij jou behoort:goldenrod schreef: 26 mar 2020 13:02 Kan je mij even uitleggen hoe ik kan opstarten vanuit de bios en hoe die te vinden, is een asus N61Jv 64 bit
Hier is het jou gelukt om op te starten vanaf een USB-stick.goldenrod schreef: 26 mar 2020 17:38 Al van alles geprobeerd.
In bios met f2 gaat , bootoptie en usb stick ,selecteren gaat, maar wil niet opstarten van de usb.
goldenrod schreef: 25 aug 2018 08:48 Pearl,
bedankt hoor, ik ben eruit. Kan nu opstarten vanaf usb.
Dat het zo verschillend kan zijn dat opstarten.
Bedankt voor de hulp.
Nee, die kan je beter niet gebruiken als je drivers nog mocht hebben kan je die beter bij de maker zelf downloaden.goldenrod schreef: 28 mar 2020 12:37 Bedankt voor de info, doe dit direct. Maar die driverbooster die ook vermeld is, is dat betrouwbaar om eens te laten werken, zonder dat er achteraf iets mis loopt? Is maar een idee hoor.
mvg
Patric
Zoals Abbs al aangeeft staat het gebruik van de Hiren’s BootCD geheel los van het installeren van Windows. In het artikel wat je aanhaalt staat het een beetje omslachtig. Maar op de onderstaande manier kan je dus via de HBCD-PE wachtwoorden van accounts aanpassen en/of verwijderen.goldenrod schreef: 15 mei 2020 11:38 Nu is de vraag om het administrator password weg te werken met die HBCD-PE stick zonder een volledig nieuwe installatie op de pc te doen. Blijkbaar kan dit zoals gemeld in mijn vorig bericht.
To set a password, type your password both ‘New password’ and ‘Verify’ fields and then click to ‘OK’.
To remove the password, leave both ‘New password’ and ‘Verify’ fields blank and then click to ‘OK’.
Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”