Plaats reactie
1
Beste,
ik zou een andere administrator willen instellen, dit zou moeten gebeuren via accounts, gezin en andere gebruikers. Echter, in accounts, instellingen staan maar 5 onderdelen, gezin en andere gebruikers staat niet in die lijst. Hoe kan dit opgelost worden?
Dank bij voorbaat.
Patric
2
Enable Windows Super Administrator Account
To enable, activate or turn on this Super Administrator account,
type CMD in the search box. CMD will appear at top. Right click on it to
‘Run as administrator’.
To enable this account, type this command & hit Enter:
Net user administrator /active:yes
To disable this account, type this command & hit Enter:
Net user administrator /active:no

If you decide need a password for the administrator’s account that you
are going to activate or if you are unable to activate it with a blank
password:
Net user administrator P@$$w0rd
Net user administrator activate:yes
Hit Enter. You will get a message: The command completed successfully.
(Where P@$$w0rd has been taken as an example password)
Switch user and log on using this password.
3
Besten-,
dit lukt niet hoor.
CMD in zoekvenster , dit gaat niet naar boven, zie knipsel. als ik enter krijg ik de prompt.
Als ik rechts kies "uitvoeren als administrator, krijg ik volgende figuur in bijlage, geen plaats voor aan te melden en "neen", ik kan dus niets doen.

Ik krijg trouwens zo een zelfde kader als ik ccleaner wil installeren, hoe komt dat?

Waarom staat "gezin en andere gebruikers niet onder accounts? Wat kan ik daar aan doen? Dus veel problemen hier. Hoop dat u mij kan helpen.
Dank bij voorbaat
Patric
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
goldenrod schreef: 25 mar 2020 15:19 Waarom staat "gezin en andere gebruikers niet onder accounts?
Bedoel je dit:
Instellingen >> Accounts >> Sidebar klikt op Gezin en andere gebruikers.
Afbeelding
goldenrod schreef: 25 mar 2020 15:19 Dus veel problemen hier. Hoop dat u mij kan helpen.
Wat heeft u gewijzigd voordat er problemen zijn?

Om malware / virus uit te sluiten voer onderstaande uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
niet uitgesloten dat hier gaat om een bedrijfspc waarbij de policy ingrepen van de gebruiker verhindert, en dan zal dat farbar-logje ook lastig worden.... we zullen zien....
6
downloaden lukt niet voor farber, windows defender vindt een virus. Het gat niet over een bedrijfsspc hoor, het is mijn oudere die ik nieuw aankocht een 8 -tal jaar geleden , een asus

mvg
Patric
7
goldenrod schreef: 25 mar 2020 17:52 downloaden lukt niet voor farber, windows defender vindt een virus. Het gat niet over een bedrijfsspc hoor, het is mijn oudere die ik nieuw aankocht een 8 -tal jaar geleden , een asus
Download farbar via een andere pc, zet hem op een USB-stick en uitvoeren op dat oude pc.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
ok, ik doe dit direct.
maar ik probeer avg free erop te zetten, dit lukt ook niet zelfde probleem als met ccleaner, zie bijlage. Kan dit ook verholpen worden? Ik doe nu verder met farber
9
Heb het zo gedaan, maar lukt niet. Als ik de usb inde oude stop, treed defender op en verwijdert direct FRST.exe van de usb.
Had nog een versie staan van 2017 van farber, maar hier krijg ik ook dat zwarte vlakje met een neen op. Wat is dit allemaal? Hoe is dit op te lossen?
11
kan defender niet uitschakelen, krijg weer dat blauw kader dat account vraagt van beheerder. Zoals gezegd is er geen beheerder admin,istrator aangeduid, en dat was het begin van mijn probleem. Ik kan geen avg, geen ccleaner, en al de rest niet insstalleren
13
heb draadloos netwerk uitgeschakeld, maar steeds virusmelding van defender. Kan zelfs FRST. exe niet op bureaublad zetten, ook niet uitvoeren vanuit de usb, gaat niet als administrator natuurlijk. en gewoon met linkermuis de melding dat de app niet kan uitgevoerd worden wegens virus, wat ik betwijfel.
14
Ik bedoel: niet alleen draadloos loskoppelen maar ook bekabeld, de pc helemaal van internet afkoppelen..
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”