Rare kleuren beeldscherm (tv naar pc)

Stel hier uw vragen met betrekking tot Windows 10.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
geertjanwest1
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2019 16:18
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: windows 10

#1

20 jan 2019 16:29

Hallo,

Ik heb een tv toshiba middels een hdmi kabel aangesloten naar me pc. Maar plots sinds vandaag heb ik in eens dat de kleuren niet helemaal goed meer zijn. 
Heb het volgende al geprobeerd. Andere hdmi kabel, andere hdmi aansluiting, andere videokaart. Tv instellingen fabriek, RGB van full naar limited. Werkt allemaal niet.

Drivers heb ik ook opnieuw gedaan, maar goed zoals ik al zei, met een andere videokaart precies hetzelfde. dus dat was eigenlijk onzinnig.

Dit is van een op andere dag gebeurt. Het lijkt wel of er groene streepjes erbij komen, of dat het beeld een beeldje dubbel is. beetje uitgesmeerd ofzo. Het is niet heel erg duidelijk te zien, maar ik stoor me er hendig aan, zeker omdat ik een gamer ben zijn de kleuren niet zoals hoe ze geweest waren. 

FOTO van de kleur error. kijk bij het rode
https://imageshack.com/a/img922/3538/KaGKxd.jpg

Bedankt voor jullie antwoord alvast.


Groetjes,
GEertjan
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16068
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

21 jan 2019 17:23

Hallo,

Kan je eens een andere tv aansluiten aan de pc?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
geertjanwest1
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2019 16:18
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: windows 10

#3

23 jan 2019 00:46

Probleem is opgelost. Er was een magnetische storing, want toen ik de stekker eruit had gehaald en deze er terug in heb gestopt was het probleem opgelost.

Mijn dank is groot doordat u uw tijd hierin heeft gestopt. Dat wardeer ik echt. 

Grpetjes,

Geertjan
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16068
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#4

23 jan 2019 09:08

Hallo,

Bedankt voor je terug post, en mooi dat je de oplossing heb gevonden :good:

Bedankt en graag gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”