Mailprogramma van Windows 10 probleem

Stel hier uw vragen met betrekking tot Windows 10.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
parafernalia
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2018 12:37
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 10
AV: Windows
AM: Super Antispyware
FW: Windows

#1

06 okt 2018 13:00

Bijna elke dag zegt Windows Mail dat mijn instellingen verouderd zijn. Ik moet dan via een sms op m'n telefoon een code overtypen en dan werkt het allemaal weer. Het betreft een Gmail-account. Ik word hier echt helemaal gestoord van. 

Iemand een idee?

(De okt update van Windows 10 heeft het niet opgelost)
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

06 okt 2018 14:58

Hallo,

Is je Gmail up-to-date?
Maak eens een ander wachtwoord in je Gmail en meld je dan weer aan bij app mail.

Werkt dit niet verwijder Gmail weer eens uit app Mail herstart je pc en voeg Gmail weer eens toe.

Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:

1. Kies Instellingen onder in het linkernavigatiedeelvenster.
2. Kies Accounts en kies vervolgens het account dat je wilt verwijderen.
3. Kies hier voor Account verwijderen.
4. Voeg hierna het account weer toe.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
parafernalia
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2018 12:37
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 10
AV: Windows
AM: Super Antispyware
FW: Windows

#3

06 okt 2018 15:36

abbs schreef:Hallo,

Is je Gmail up-to-date?
Maak eens een ander wachtwoord in je Gmail en meld je dan weer aan bij app mail.

Werkt dit niet verwijder Gmail weer eens uit app Mail herstart je pc en voeg Gmail weer eens toe.

Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:

1. Kies Instellingen onder in het linkernavigatiedeelvenster.
2. Kies Accounts en kies vervolgens het account dat je wilt verwijderen.
3. Kies hier voor Account verwijderen.
4. Voeg hierna het account weer toe.
Het is dus niet gmail, het is de Windows 10 mail app.
De rest ga ik zo even doen, dank!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#4

06 okt 2018 15:55

parafernalia schreef:Bijna elke dag zegt Windows Mail dat mijn instellingen verouderd zijn. Ik moet dan via een sms op m'n telefoon een code overtypen en dan werkt het allemaal weer. Het betreft een Gmail-account. Ik word hier echt helemaal gestoord van.
Hieruit begreep ik dat je, je Gmail aan app Mail had gekoppeld: https://www.pcleek.com/tips/e-mail-tips ... windows-10
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
parafernalia
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2018 12:37
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 10
AV: Windows
AM: Super Antispyware
FW: Windows

#5

07 okt 2018 13:14

abbs schreef:
parafernalia schreef:Bijna elke dag zegt Windows Mail dat mijn instellingen verouderd zijn. Ik moet dan via een sms op m'n telefoon een code overtypen en dan werkt het allemaal weer. Het betreft een Gmail-account. Ik word hier echt helemaal gestoord van.
Hieruit begreep ik dat je, je Gmail aan app Mail had gekoppeld: https://www.pcleek.com/tips/e-mail-tips ... windows-10
Klopt idd. Heb het probleem nog niet gehad vandaag maar komt ongetwijfeld snel terug, dan ga ik doen wat jij voorstelde  :dank:
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#6

07 okt 2018 13:20

Hallo,

Dat is goed ik wacht het af :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
parafernalia
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2018 12:37
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 10
AV: Windows
AM: Super Antispyware
FW: Windows

#7

10 okt 2018 22:31

Nog steeds niet...zul je altijd zien he..om gek van te worden af en toe...dan sluiten we deze thread en dan zie je, dan komt het probleem weer terug  :mad:   :D
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#8

11 okt 2018 08:10

Hallo,

Je mag altijd terug komen :good:

Bedankt en graag gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Windows 10 Hulp en ondersteuning”