Plaats reactie
1
Dag mensen.

Ik heb werkelijk van alles al geprobeerd maar tot heden toe tevergeefs

Mijn pc start niet meer op naar windows
Hij gaat naar een blauw scherm en geeft het volgende aan..

Windows\system32\winload.efi
Foutcode 0xc000000f

Ik heb afgelopen week een virus opgelopen in de pc
En na verschillende scans uit te hebben gevoerd bleken deze verwijderd te zijn. Was echter niet het geval.

Afgelopen nacht ben ik gehackt en zijn er spullen aangekocht via ebay die afgerekend waren met mijn paypal en overduidelijk verscheept werden naar een adres in Italië met een ip adres uit wichita , us

Dat probleem was gauw opgelost... Maar mn pc probleem dus niet. Het gaat mij vooral om een aantal documenten te behouden die erop staan.
Documenten van emotionele waarde

Ik heb verschillende dingen gelezen op internet over deze foutcode maar tot heden toe nog niets gelukt

Ik heb de installatiecd van 8.1 erin en gelukkig boot hij via de cd op naar het menu
Repair modua geprobeerd .. Geen geluk
Nu bezig met cmd maar ik snap er de ballen niet van.

Wie wil en kan mij helpen?

Chrisje
3
Een tweede optie is om te proberen de PC met een Linux boot cd (bijv. Knoppix) te starten en zo in ieder geval je documenten e.d. op te slaan.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
4
Bedankt voor jullie reacties.

@ pearl..

Die site heb ik ook gehad.. En ik krijg totaal andere info en ik kom er gewoon niet uit

@ peter
Hoe werkt dat dan precies? Ik heb namelijk geen idee hoe dit zou kunnen werken.. Laat staan hoe ik het uit moet voeren.
5
Dan zul je in ieder geval een PC van iemand anders moeten gebruiken.
Op http://knoppix.net/ vind je een iso bestand waarmee je een zogenaamde live-cd of USB-stick) kunt maken.
Daarmee start je de besmette/defecte PC, zonder dat je dus de windows daarop gebruikt.
Vanuit de Knoppix omgeving zijn in principe alle mappen op je PC benaderbaar en over te zetten naar een (andere) USB-stick.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”