! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Gesloten
1
de onderdelenupdate 1803 voor windows mislukt om de navolgende reden:
foutcode 0xc 1900208.
bij gebruik van de update assitent wordt uiteindellijk aangegeven in het downloadscherm: verwijder handmatig Nero Burning Rom.
Nu heb ik het complete register opgeschoond van de naam Nero.
Heb dus geen idee wat ik nu nog kan doen,

in afwachting
groeten léon
2
het register is één bron waaruit windows de foutmelding kan afleiden...
wat dacht je van het verwijderen van de gegevens uit de tweede bron: de verkenner?
heb je nero wel eerst verwijderd via configuratiescherm/programma's en onderdelen?
3
nero komt niet meer voor in de verkenner,evenmin in het configuratiescherm.
in het zoekvenster komt nero niet meer voor.
ben inderdaad bang,dat ik niet de juiste procedure heb aangehouden t bij het verwijderen,waardoor dit restantje op de schijf is achtergebleven.

groeten léon
4
type in het zoekvenster het woord services en ga daar heen.
kijk dan of er nog verwijzingen staan naar nero.
zoja: via rechtsklikken stoppen en uitschakelen.
en wat ook wonderen doet onder w10: ga start - afsluitmenu - optie opnieuw opstarten. (dat is onder w10 de enige manier om windows geheel uit het geheugen te halen en bij de herstart weer maagdelijk opgebouwd te krijgen; oftwel: uit- en weer aanzetten is voor dit effect géén opte)
5
nero komt niet voor in services
verder heb ik w10 opgestart zoals aangegeven ( had ik reeds diverse malen gedaan.) en plotseling zijn de w 10 updates met gebruik van de assistent uitgevoerd tot volle tevredenheid.
harteleli8jke dank voor de snelle reactie uwerzijds.
groeten léon
6
graag gedaan!
als je verder geen vragen meer hebt op dit vlak mag de mod er een slotje op doen...
Gesloten

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”