! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Gesloten
1
Goede morgn.

Ik kreeg gisteren een update melding dat KB 4103714 geinstalleerd werd dat heb ik dus laten gebeuren.
Maar na het opstarten geen internet verbinding meer is dit bekend ? hierop die update weeer hersteld toen dus wel weer verbinding maar het blijft nu ook weer mekkeren om die installatie het word nu gedownload. kan ik die installatie negeren?

Ik ben benieuwt of het dadelijk wel alles goed werkt
2
Hallo,

Ik kan niet echt iets vinden over problemen na het installeren van die update.
Een update tegen houden kan met het programmaatje: wushowhide (zo maar een uitleg).

Wat je kan doen is de nieuwste versie (1803) gaan downloaden en installeren Media Creation Tool.
Versie 1803 Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”