! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
2
Hallo,

Staan er nog belangrijke mails die je terug moet hebben?
Zo nee, stel Mailapp eens opnieuw in:
1. In op de Startknop, klik op Instellingen en open deze
2. Klik dan op Apps
3. Klik rechts in de lijst op Mail en Agenda
4. Klik vervolgens op Geavanceerde opties
5. En klik dan op Opnieuw instellen

Herstart je pc en vertel of dit heeft geholpen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Goedenavond
Bedankt voor u uitleg.
Het is gelukt. Wel moest ik alles weer instellen.
En vaak werkt sommige apps niet na updates van windows 10.
Is dit te voorkomen.

Gr Mar
4
marjov schreef: Het is gelukt. Wel moest ik alles weer instellen.
En vaak werkt sommige apps niet na updates van windows 10.
Is dit te voorkomen.
Mooi dat het gelukt is, en dat is vaak het probleem dat alles weer opnieuw moet worden ingesteld ;(
Deze problemen komen regelmatig voor dat bepaalde apps het na een update niet meer doen.
Hieraan is jammer genoeg niks te doen, daarom is het belangrijk om alles te backupen.
Zowel je e-mails,adressen, Word bestanden enz.
Ook is het belangrijk om al je instellingen te gaan opschrijven zodat als je het opnieuw moet instellen je daar een soort handleiding hoe het stond voor heb.
Dit is het enige wat ik je kan mee geven.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”