Plaats reactie
16
hé...ben ik blij, ja hoor, alles werkt zoals het zou moeten...de rest is voor morgen...we gaan slapen, beetje ziekjes...zal wel beteren...

bedankt voor alle hulp, 

slaap ze,

lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
18
komt wel goed, het is vooral m'n man die er last van heeft, die heeft longproblemen en is bijna 82 jaar...tja, met de ouderdom komen er kwaaltjes hé...

bedankt hoor..
iedere keer leer ik meer en meer
19
PeterJ schreef:Een verwarrende gang van zaken. In dit bericht is de wens geweest om Google Chrome te verwijderen en nu moet het weer terug ? :confusing:

dit is waarom ik toen naar IE11 wou gaan, ik heb een nieuw psp programma aangekocht en ik krijg dat niet geinstalleerd om deze reden, vermoed ik dan toch...
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
20
Waar hoort dit bij ?
Maak aub een volledig screenshot, upload het afbeeldingsbestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
ik heb je raad opgevolgd en m'n programma dat ik "gekregen" had om psp te doen van m'n pc gedaan...

ik heb gisteren een nieuw programma legaal gekocht on-line...

om dat te installeren moet er java op de pc staan (zo heb ik het begrepen)

ik kan java downloaden maar dan gaf hij de opmerking die hierboven staat, dus dacht ik dat ik IE moest hebben...

ik heb het kunnen downloaden, kreeg foutmelding, weer IE maar na een heropstart blijkt het toch te werken...

ik ken java niet, ik moet mijn programma nog installeren, maar ik wacht op de opdrachtpromp...

het programma dat ik aangeschaft heb is 

Corel Paint Shop Pro 2018

ik wacht nog even af of de installatie gaat lukken...

ik hou je op de hoogte

bedankt alvast,

Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
22
ik kan java downloaden maar dan gaf hij de opmerking die hierboven staat,
Waarschijnlijk heb je Google Chrome gebruikt en deze browser ondersteund geen Java meer. vandaar de melding.
Je had al Java 8 Update 144 geïnstalleerd op 16-02-2018, De nieuwste versie is Java 8 Update 161
Met Corel Paint Shop Pro 2018 moet dat gewoon werken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”