Plaats reactie
1
hallo,

Lynneke hier,

ik heb google chrome geruild voor IE11

probleem is nu dat ik in geen enkel forum nog aan de lesjes geraak,

ik krijg de link per mail doorgestuurd en als ik daarop klik krijg ik IE edge die m'n gegevens wil maar dat wil ik niet

via IE11 kan ik op de site geraken, dan klik ik de extra lessen aan en krijg ik dezelfde vraag maar dan van IE11,

ook die neemt m'n gegevens niet aan...

wat nu?

iemand enig idee?
iedere keer leer ik meer en meer
2
als je ie 11 als standaardbrowser instelt zou het probleem zoals ik het begrijp over moeten zijn.
ga startknop - instellingen - apps en kies de rubriek standaardtoepassingen.
daar staat nu (denk ik) edge genoemd; klik erop en stel ie 11 in als standaard.
3
falstring, dat heb ik gisteren ook al gedaan, vandaag staat er terug IE edge...dat begrijp ik niet?
iedere keer leer ik meer en meer
5
nee ik gebruik de mail van windows 10...

ik had google chrome en ik was er erg tevreden over...

maar ik heb een program dat ik nodig heb en dat niet draait met google chrome als browser, vraag me niet waarom maar het wil niet werken, al kon ik met  m'n oude versie
wel werken onder google chrome...

ik ga het eens proberen, ik laat je nog wat weten..;

lynneke 
iedere keer leer ik meer en meer
6
ik kan google chrome niet installeren...ik heb net hetzelfde gedaan als wat hierboven beschreven staat, start, instellingen enzo...

ik begrijp niks van deze browser...alleen dat ik geen lessen kan maken en dat werkt erg frustrerend..
iedere keer leer ik meer en meer
7
Hallo,

Dit zijn de stappen:
  1. Klik op uw computer op het menu Start .
  2. Klik op Instellingen .
  3. Open uw standaard-apps: Oorspronkelijke versie: Klik op Systeem Standaard-apps. ...
  4. Klik onderaan bij Webbrowser op uw huidige browser (meestal Microsoft Edge).
  5. Klik in het venster 'Kies een app' op Google Chrome.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
heb het net gedaan abbs maar ik heb geen app voor google chrome gevonden...dat is het hem nu net
iedere keer leer ik meer en meer
13
Een verwarrende gang van zaken. In dit bericht is de wens geweest om Google Chrome te verwijderen en nu moet het weer terug ? :confusing:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
14
ja Peter, ik heb die IE11 en ik krijg er niks op, wil ik een les openen dan krijg ik een tabblad all about blanc...heb ik er eindelijk de site voor de voetbaluitslagen opstaan, ik sluit af en hup, die site is weer weg...niks dan miserie met die IE11 en ik heb nooit miserie gehad met google chrome...alleen de mystic thump wou niet werken onder google chrome en die heb ik echt nodig...
iedere keer leer ik meer en meer
15
Installeer Google Chrome opnieuw. Download het hier. (klik op de blauwe knop "Chrome downloaden".
Tijdens de installatie of bij de eerste keer opstarten van Chrome sta je toe dat Chrome de standaardbrowser wordt.
Als het goed is werkt alles dan weer zoals voorheen. Klopt dit ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”