Plaats reactie
1
Hallo,

Graag vraag ik jullie hulp bij het volgende probleem: sinds kort kan ik geen mappen meer aanmaken in snelle toegang. Het tabblad optie verplaatsen/kopiëren naar werkt wel, maar alleen de optie locatie selecteren staat er. Voorheen kon ik mappen aan dat tabblad toevoegen. Zie ook het plaatje voor de duidelijkheid.
Wie o wie kan mij uit de brand helpen?
Afbeelding
3
Chefkok, jij gebruikt een wat aparte manier om mappen toe te voegen aan Snelle toegang.

Ik doe dat zo:
Ik open eerst de map die ik wil toevoegen aan Snelle toegang.
In onderstaand voorbeeld is dat de map Consumentenbond. De inhoud van die map staat dan in het rechter paneel.
Daarna klik ik met de rechter muisknop op Snelle toegang. In het contextmenu kies ik dan 'Huidige map aan Snelle toegang vastmaken'
Lukt het jou wel op die manier?

En een plaatje erbij:
Afbeelding
4
@Porrelaar: uiteraard heb ik deze klassieke optie geprobeerd, maar dan komen de mappen niet bij Snelle Toegang terecht.

@abbs: hier is een screenshot. Is het groot genoeg?
Afbeelding
6
Bedankt voor jullie zeer gewaardeerde hulp, maar ik heb het zelf kunnen oplossen door de bibliotheken te herstellen naar de standaardwaarden --> klik met de rechtermuisknop op bibliotheken links in beeld en kies de optie standaardbibliotheken herstellen. Alle mappen en bestanden blijven gehandhaafd en blijkbaar werkt deze optie op deze manier.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”