! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
31
Jos H schreef:Als ik de afbeelding met een hogere resolutie plaats wordt dit niet geaccepteerd .
Het rare is dat ik de voorgaande afbeelding (bericht 27) met dezelfde resolutie heb geplaatst en dat werkt wel  :?:
De rood/blauwe tekst bij de WinUpdates wordt behandeld door het support team van Microsoft.
Raar van de afbeelding, kijken of het team een oplossing heeft voor de text.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
De afbeelding blijft nog steeds te groot; maar volgens mij zijn alle updates nu goed uitgevoerd door Microsoft.
Dus is er m.i. geen afbeelding meer nodig.
Dank voor het meedenken!!
Groeten, Jos H
38
Jos H schreef:De afbeelding blijft nog steeds te groot; maar volgens mij zijn alle updates nu goed uitgevoerd door Microsoft.
Dus is er m.i. geen afbeelding meer nodig.
Dank voor het meedenken!!
Dat is mooi, nu kijken of ze een oplossing vinden voor je andere probleem.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
40
Jos H schreef:De afbeelding blijft nog steeds te groot;
Misschien ten overvloede, zorg dat je afbeeldingen opslaat als .jpg of .png, niet als .bmp.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
43
Het windows Support Team vroeg me om het volgende te doen:

Om dit te maken open je een PowerShell als Administrator door met de rechter muisknop op Start te klikken en dan Windows PowerShell (Admin) te klikken. Hierin voer je vervolgens het commando gpresult /Scope User /v >gpres.txt uit. Dit zal een bestand gpres.txt aanmaken in je System32 map (normaal C:\Windows\System32\), stuur ons alsjeblieft dit bestand via het privébericht dat ik je stuur. Let op dat je als je dit gedaan hebt, je ook hier op het openbare forum een antwoord post, zodat je case in ons systeem weer wordt geopend.

Vanochtend wilde ik de Group Policy rapport opmaken maar zag dat er vannacht een update (KB4074588) was uitgevoerd en nu is het blauw + rode tekst probleem opgelost!!!!!  :cool:
Groeten, Jos H
45
Na update 1803 (april 2018) kreeg ik dezelfde melding (in rood) te lezen toen ik de bureaublad achtergrond wilde wijzigen.
Met tussenpozen ongeveer een week het internet afgestruind en sta nog steeds versteld van het aantal oplossingen dat NIET werkte n.l. geen enkele!
Na veel nadenken herinnerde ik me dat ik vorig jaar ook zo'n zelfde melding gelezen had.
Na nog verder nadenken herinnerde ik me dat ik toen twee nieuwe bureaublad achtergronden had gemaakt.
Waarom twee? Wel een voor een ongeveer vierkant en een voor een breed scherm zodat de afbeelding niet vervormde als ze op de juiste computer gebruikt werden.
Dus allebei de afbeeldingen op de juiste computer geïnstalleerd en wie schetst mijn verbazing: jawel hoor de "brede" afbeelding verscheen op het "vierkante"scherm en omgekeerd.
De oplossing hiervoor zet een afbeelding vast en ze kunnen niet meer gewisseld worden.
Na de update staat dus de Windows achtergrond vergrendeld!!! en dit zorgt voor de melding Sommige instellingen enz. en je kan je bedoelde achtergrond niet gebruiken. Bedenk dan maar eens wat de oorzaak ook al weer was!
Hoe lossen we dit op?:
Windowsknop +R
Je komt dan in het schermpje Uivoeren
Tik in het veld "openen": gpedit.msc en klik "OK"
Het venster Editor voor lokaal groepsbeleid opent.
Aan de linkerkant open de functie gebruikersconfiguratie,
Open in "Beheersjablonen" de optie "Configuratiescherm" en hierin "Persoonlijke instellingen"
Er verschijnt nu een lijst met instellingen in het rechter venster.
In mijn geval moest ik dus dubbelklikken op de functie "Voorkom dat anderen mijn bureaublad achtergrond wijzigen" uitschakelen.
Toen kon ik zonder probleem de achtergrond wijzigen en heb hem daarna weer vastgezet  op bovenbeschreven manier, maar dan inschakelen i.p.v. uitschakelen.
Natuurlijk kunnen tal van andere instellingen er voor zorgen dat je dit bericht krijgt maar toch wilde ik een bijdrage tot een oplossing aandragen.
Met vriendelijke groet,
Just v. N.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”