! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
2
Windows Update probleemoplosser uitgevoerd zonder succes  :confused: 

Malwarebytes voor de zekerheid uitgevoerd:
Malwarebytes_rapport.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
3
Update:

Goedemorgen,
Ik kan nu ( na opnieuw opstarten) weer via Taakbalk - Linksonder - start mijn "openingsscherm" openen.
Kan dit te maken hebben met de Windows Powershell instellingen?
Tijdens opnieuw opstarten verscheen wel iets over de Host Service; als dit weer voorkomt zal ik een PrtSc maken of de tekst opschrijven.
De rood/blauwe meldingen op het scherm Instellingen - Windows Update zijn nog wel aanwezig.
Groeten, Jos H
4
Hallo,

Doe het volgende nog eens:
AfbeeldingAfbeelding Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Zorg dat de optie volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
FRST uitvoeren als Administrator lukt niet; Windows Defender houd hem tegen.
Hoe schakel ik Windows Defender tijdelijk uit?
Afbeelding
Groeten, Jos H
7
Dank voor de duidelijke uitleg  :good:
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
8
Hallo,

Is die melding na het verwijderen van GData gekomen?
AfbeeldingAfbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
De problemen zijn inderdaad begonnen na het verwijderen van G DATA  ;(
Fixlog.txt
Ik ga nu iemand anders helpen met computerproblemen dus reactie kan even duren  :busy:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
14
Ik was bij iemand met ALS (spierziekte) hij is afhankelijk van een rolstoel; bij hem was vannacht de juiste KB4056892 gedownd; eerder gaf deze KB een Foutcode 0x80072EF1 met als gevolg opstartherstel, etc.
Het gevolg van deze juiste KB4056892 was dat de router, NAS en televisie ( Smart TV ) opnieuw opgestart en aangemeld moesten worden.
Gelukkig is dit vanochtend allemaal gelukt.
 
Even een update van mijn huidige situatie: 
 
Op dit moment is Malwarebytes "hoofd antivirus" ; Windows Defender bied hierop aan om periodiek een scan te doen --> akkoord gegaan.
 
De rode en blauwe tekst hebben te maken met mijn versie: Win 10 Pro; er wordt vanuit gegaan dat deze laptop onderdeel uitmaakt van een organisatie.
Deze melding heeft te maken met een beleidsregel in het Mobile Device Management en deze regel dient dus aangepast te worden.
Hiervoor ga ik contact op nemen met een systeembeheerder van Microsoft.
Ik zal hier nog een terugkoppeling plaatsen.
Groeten, Jos H
15
Hallo,

Klopt helemaal met die melding, ben benieuwd wat de systeembeheerder gaat doen (hou me op de hoogte).

Ps Ja die spierziekte (ALS) ken ik maar al te goed was mij ook toegezegd toen ik 20 jaar was (gelukkig was dat het niet bleek later, zat wat anders in mijn ruggenmerg dus kan ook over de rolstoel mee praten) Maar mooi dat jij zoveel voor de mensen doet petje af.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”