Plaats reactie
1
Ik krijg telkens de foutmelding op de afbeelding.
Verder krijg ik regelmatig een blauwscherm met de vermelding dat windows een probleem heeft geconstateerd. Gegevens worden verzameld en de laptop wordt opnieuw opgestart.
Windows 10, Avast anti virus, 8 gb geheugen.
Wie zou mij kunnen helpen ?  Bij voorbaat dank.
3
RobK schreef:Volgens mij krijg ik de screenshot van de foutmelding niet als bijlage in het bericht geplaatst ??
Hoe een printscreen plaatsen: viewtopic.php?f=4&t=4036
Doe het volgende eens:
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
 
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
 
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo,

Staan er toevallig ook nog minidumps hier: Ga naar de map C:\Windows\Minidump

Doe ook:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hallo,

Ik zie dat je problemen heb gehad met adobe reader en Firefox.
Verwijder de volgende programma's eens (installeer nog niks opnieuw).

Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:
  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Adobe Acrobat Reader DC
    • Java 7 Update 45 (64-bit)
    • Java 7 Update 45 (HKLM-x32)
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

Stap 2.
Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik Reset Firefox.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Ik bleek inderdaad ook plots problemen met Firefox te hebben gekregen.
Beide dingen heb ik uitgevoerd en het lijkt allemaal weer te werken.
Ik heb de farbar scan nog eens herhaald en beide logs hier bijgevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Het viel trouwens net ook op dat ik nogal wat updates heb openstaan welke nog gedownload en geinstalleerd moeten worden. Echter start de download hiervan niet. bij de geschiedenis viel me ook op dat er nogal wat updates mislukt zijn.
Enig idee hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen ?
10
RobK schreef:Het viel trouwens net ook op dat ik nogal wat updates heb openstaan welke nog gedownload en geinstalleerd moeten worden. Echter start de download hiervan niet. bij de geschiedenis viel me ook op dat er nogal wat updates mislukt zijn.
Enig idee hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen ?
Als je wil updaten krijg je dan een foutmelding?
Voer anders de Update-probleem oplosser eens uit: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... bleshooter

Krijg je fout melding nog?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
 heb de probleemoplosser uitgevoerd in admin status. Hij heeft veranderingen aangebracht, opnieuw opgestart, maar updates worden nog steeds niet gedownload. Krijg geen foutmelding maar de downloadstatus van de updates blijft op 0% staan. In de lijst staan nu zo'n 15 updates.
12
RobK schreef: heb de probleemoplosser uitgevoerd in admin status. Hij heeft veranderingen aangebracht, opnieuw opgestart, maar updates worden nog steeds niet gedownload. Krijg geen foutmelding maar de downloadstatus van de updates blijft op 0% staan. In de lijst staan nu zo'n 15 updates.
Hoe lang heb je gewacht voor je er mee stopte?

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op Afbeelding ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen.
Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Laptop had toch zo'n 2 uur aangestaan.
Bijgevoegd de logfile van chkdsk.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
14
Hallo,


Dat logje ziet er netjes uit, jij heb Windows 10 Home Versie 1607 de nieuwe staat al klaar Windows 10 versie 1709 .
Doe eerst: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... windows-10

Hier kan je nieuwste versie update krijgen: https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10

Laat weten of dat is gelukt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Download was eindelijk gestart. Bij 91% krijg ik een melding dat ik de computer opnieuw moest opstarten omdat er een fout is. Zat hierna weer terug op 0%.
Ben nu de upgrade aan het doen via jouw tweede link. Zal laten weten of dit gelukt is.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”