Ik krijg telkens de foutmelding op de afbeelding.
Verder krijg ik regelmatig een blauwscherm met de vermelding dat windows een probleem heeft geconstateerd. Gegevens worden verzameld en de laptop wordt opnieuw opgestart.
Windows 10, Avast anti virus, 8 gb geheugen.
Wie zou mij kunnen helpen ? Bij voorbaat dank.
3
Doe het volgende eens:
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Hoe een printscreen plaatsen: viewtopic.php?f=4&t=4036RobK schreef:Volgens mij krijg ik de screenshot van de foutmelding niet als bijlage in het bericht geplaatst ??
Doe het volgende eens:
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Dank voor de snelle reactie.
Dit is de link naar de screenshot: http://www.filedropper.com/foutmelding
Dit is de link naar de screenshot: http://www.filedropper.com/foutmelding
5
Hallo,
Staan er toevallig ook nog minidumps hier: Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Doe ook:
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Staan er toevallig ook nog minidumps hier: Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Doe ook:
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
- Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Dank voor het snelle antwoord.
De minidumps kan je hier downloaden: http://www.filedropper.com/minidump
Verder zijn beide log files bijgevoegd.
De minidumps kan je hier downloaden: http://www.filedropper.com/minidump
Verder zijn beide log files bijgevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Hallo,
Ik zie dat je problemen heb gehad met adobe reader en Firefox.
Verwijder de volgende programma's eens (installeer nog niks opnieuw).
Stap 1.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
Stap 2.
Download ResetBrowser naar het bureaublad.
Ik zie dat je problemen heb gehad met adobe reader en Firefox.
Verwijder de volgende programma's eens (installeer nog niks opnieuw).
Stap 1.
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
- Adobe Acrobat Reader DC
- Java 7 Update 45 (64-bit)
- Java 7 Update 45 (HKLM-x32)
- Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
- Start indien nodig opnieuw op.
Stap 2.
Download ResetBrowser naar het bureaublad.
- Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
- Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
- Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
- Het scherm van "ResetBrowser" opent.
- Klik Reset Firefox.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
8
Ik bleek inderdaad ook plots problemen met Firefox te hebben gekregen.
Beide dingen heb ik uitgevoerd en het lijkt allemaal weer te werken.
Ik heb de farbar scan nog eens herhaald en beide logs hier bijgevoegd.
Beide dingen heb ik uitgevoerd en het lijkt allemaal weer te werken.
Ik heb de farbar scan nog eens herhaald en beide logs hier bijgevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Voer anders de Update-probleem oplosser eens uit: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... bleshooter
Krijg je fout melding nog?
Als je wil updaten krijg je dan een foutmelding?RobK schreef:Het viel trouwens net ook op dat ik nogal wat updates heb openstaan welke nog gedownload en geinstalleerd moeten worden. Echter start de download hiervan niet. bij de geschiedenis viel me ook op dat er nogal wat updates mislukt zijn.
Enig idee hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen ?
Voer anders de Update-probleem oplosser eens uit: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... bleshooter
Krijg je fout melding nog?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
12
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.
Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen.
Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe lang heb je gewacht voor je er mee stopte?RobK schreef: heb de probleemoplosser uitgevoerd in admin status. Hij heeft veranderingen aangebracht, opnieuw opgestart, maar updates worden nog steeds niet gedownload. Krijg geen foutmelding maar de downloadstatus van de updates blijft op 0% staan. In de lijst staan nu zo'n 15 updates.
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.
Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen.
Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
14
Hallo,
Dat logje ziet er netjes uit, jij heb Windows 10 Home Versie 1607 de nieuwe staat al klaar Windows 10 versie 1709 .
Doe eerst: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... windows-10
Hier kan je nieuwste versie update krijgen: https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
Laat weten of dat is gelukt.
Dat logje ziet er netjes uit, jij heb Windows 10 Home Versie 1607 de nieuwe staat al klaar Windows 10 versie 1709 .
Doe eerst: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... windows-10
Hier kan je nieuwste versie update krijgen: https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
Laat weten of dat is gelukt.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie