Plaats reactie
1
Hoi,
Alle keren dat ik Windows 10 opstart geeft hij melding verkeerd of onjuist paswoord.
Ik vul dan het paswoord in en dan lukt het wel .
Is al een paar dagen zo vanaf dat ik een update gekregen heb.
Vroeger moest ik gewoon paswoord invullen en klaar en nu zegt ie verkeerd paswoord zonder dat ik iets ingevuld te hebben (raar).
5
hoi,
Als ik het uit zet start hij volledig door.
Als ik het aan zet zegt ie wachtwoord of paswoord onjuist met daaronder een rechthoekig blokje met OK.
Dan druk ik op die OK en vul mijn wachtwoord in en dan start ie ook door.
Zonder paswoord wil ik niet werken want hier loopt te veel volk rond die graag op de pc willen werken.
6
Martco schreef: Alle keren dat ik Windows 10 opstart geeft hij melding verkeerd of onjuist paswoord.
Ik vul dan het paswoord in en dan lukt het wel .
Is al een paar dagen zo vanaf dat ik een update gekregen heb.
Is dit na een update gebeurt of na de versie update (Versie 1709 Windows 10 Fall Creators) ?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
geef die pc eens een echte herstart, zodat windows zichzelf opnieuw kan inrichten.
dat doe je onder w10 alleen zo: ga start, menu achter 'afsluiten' en kies daar: opnieuw opstarten.
8
Ik denk na versie update van 15/12/17.
Een echte herstart doe ik altijd.
Knopje van de pc en afsluiten doe ik via start.
Zet 'm nooit op slaapstand.
10
 w10 gaat bij afsluiten standaard in een soort slaapstand, zodat ie bij weer aanzetten sneller gereed is.
handig, maar een effect is óók: als er een bitje verkeerd staat, staat het over een maand nóg verkeerd.
de enige manier om windows zichzelf opnieuw te laten opbouwen (zoals dat in eerdere versies altijd gebeurde bij uitzetten en weer aanzetten) bereik je onder w10 alléén op de door mij beschreven wijze.
11
Hoi,Falstring.
Heb een echte herstart gedaan zoals je beschreven hebt.
Geen verandering nog altijd foutmelding.
Ga nu de updates eens verwijderen.
15
Martco schreef:Ik heb versie 1709 (build van besturingssysteem 16.299.125)
 
Klik met je rechtermuis knop op "Start" en klik op Windows PowerShell(Admin).

Kopieer en plak (zie afbeelding) DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth en druk op enter.

Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald, maak van de uitslag een printscreen.

Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”