Plaats reactie
17
He? Ik zie daar staan: Continious long beep: memory not corectly installed.dat had ik toen ik geen geheugen had. Maar met geheugen niet, dus wrm zou dat dan een ram error zijn?
19
Bennie22 schreef:He? Ik zie daar staan: Continious long beep: memory not corectly installed.dat had ik toen ik geen geheugen had. Maar met geheugen niet, dus wrm zou dat dan een ram error zijn?
Dan dien je 1 beep te krijgen, dat betekend dat alles is geïnitialiseerd en werkt.

Vind het best dat je er niet aan wilt, succes verder ermee.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
21
Maar om in de BIOS te komen heb je toch geen geheugen nodig. Dus waarom zou het het probleem zijn van het geheugen dat ik niet kan booten en niet de bios in kan
22
De RAM is nodig voor je pc om te starten, als er geen RAM is kom je niet verder dan de POST en kun je niet in de BIOS komen.
24
pearl schreef:
Bennie22 schreef:He? Ik zie daar staan: Continious long beep: memory not corectly installed.dat had ik toen ik geen geheugen had. Maar met geheugen niet, dus wrm zou dat dan een ram error zijn?
Dan dien je 1 beep te krijgen, dat betekend dat alles is geïnitialiseerd en werkt.

Vind het best dat je er niet aan wilt, succes verder ermee.
Sorry dat ik overkom alsof ik er niets van wil weten, maar ik probeer gewoon alle problemen uit te sluiten en dan bij 1 probleem uit te komen zodat ik zeker weet wat er kapot is. Want waar ik de RMA aan heb gevraagd, zeggen ze dat alles aan mijn moederbord ligt.
25
Alle BIOS problemen (beeps, errors, etc.) die ik ben tegengekomen waren door een probleem met het moederbord, over het algemeen zijn het overgrote deel van BIOS problemen door het moederbord.

Krijg je overigens weer beeld of nog steeds niet?
29
Bennie22 schreef:en mijn vriend wou liever niet dat ik mijn geheugen in zn pc stak
Dat kan ik me ook wel een beetje voorstellen....   :wink:
Ik zou ook niet staan te trappelen om mogelijk defecte onderdelen in mijn goedwerkende computer te plaatsen. 
Hou ons wel op de hoogte van het resultaat van de RMA. Ben daar wel benieuwd naar.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”