Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden heb ik gebruik gemaakt van de gratis upgrade naar Windows 10.
Ik was wat huiverig, maar het verliep allemaal prima, tot een automatische update vorige week waar een/de corrupte ATI driver werd geïnstalleerd door Windows (ik las dat veel mensen hier problemen door hebben op het officiële Microsoft Windows 10 forum). Opeens werd mijn beeldscherm helemaal uit elkaar getrokken. Ondanks dat mijn beeldscherm adapter goed geïnstalleerd was. Windows adviseerde mij de nieuwste upgrade en die voerde ik uit.
Vanaf dat moment leek mijn laptop wel gehackt oid. Schermen gingen open en dicht. Woorden die ik wilde typen werden gewist. Totaal onwerkbaar.
Herstel punt gedaan, geen resultaat.

Wat te doen?
Vanmorgen uit pure frustratie maar begonnen om Windows 7 opnieuw te installeren.
Hij heeft Windows 10 in .old mappen geplaatst.

Na uren stoeien is het probleem met de muis er nog steeds. Het beeldscherm probleem is dan wel opgelost, maar ik ben niet meer de baas over mijn laptop. Woorden worden gewist. De muis gaat slepen. Te gek voor woorden.

Ik wilde mijn C partitie dan maar gaan formatteren, zodat ik schoon kan beginnen met Windows 7, maar met deze zelfwerkende muis kan ik helaas niks doen. Hij verwisseld mijn schermen. Wist wat ik typ, het is te frustrerend voor woorden.

Is mijn laptop nu kapot of heb ik een virus/infectie die Windows zelf niet op kan sporen?

Kan iemand mij wijzer maken?
Ik schrijf dit bericht nu vanaf mijn tablet, aangezien mijn laptop dus onhandelbaar is.
3
Na tig pogingen partitie geformatteerd.
Eerst Windows 7 erop en nu bezig met gratis update naar Windows 10.
Geen oude mappen meer van Windows 10.
Schone installatie van 7 en nu weer upgrade naar 10.
Muis is helaas nog steeds een drama.
Springt nog steeds overal naar toe.
7
Dat zou wel kunnen, maar .......
Ik trok het USB sticky eruit en de cursor bleef schermen openen en sluiten, zonder muis. Ik kon niks doen ????? Het is dus niet de muis. ???
9
Ik heb er een draadjes muis aan gehad, maar ook daarmee bleef het probleem.
Nu heb ik het touchpad uitgeschakeld, en tot nu toe lijkt dat goed te gaan.
Hopelijk was dit het probleem en is het nu definitief over.
Ik gebruik nu ook weer mijn usb muis en dat gaat prima.
Op hoop van zegen!!!

Ontzettend bedankt voor je hulp Abbs.
11
Nou, ik gebruik mijn touchpad nooit, dus ik vind het wel goed zo. Ben zo dankbaar dat ik mijn laptop weer kan gebruiken. Gewoon kan typen en dat er geen gekke dingen gebeuren. Dus ik laat het verder wel zo :-)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”