Plaats reactie
1
Ik heb een vervelend issue. Mijn taakbalk van Windows 10 blokkeert steeds. Ik kan dan niets openen. Dat gebeurd altijd maar eventjes en duurt een minuutje ofzo. Wat kan ik hier aan doen?
2
vage klachten onder w10 altijd eerst te lijf gaan met een herstart.
niet door pc uit te zetten en weer aan te zetten, want daarmee wordt windows (10)  standaard in een soort slaapstand gezet, en 'een bitje wat verkeerd staat', blijft dan verkeerd staan.
de enige manier om w10 echt opnieuw in het geheugen te plaatsen is: via de startknop naar het afsluitmenuutje, en dáár kies je de optie 'opnieuw opstarten'.
3
Dat doe ik altijd. Ik heb een speciale code ingevoerd in .txt en die aan het start menu gemaakt. In 1 druk sluit de PC helemaal af. Dus dat kan het niet zijn.
5
Die code is om de PC helemaal af te sluiten, niet om opnieuw op te starten. Dus af te sluiten en echt alle applicaties af te sluiten. Dat is toch hetzelfde? Alleen opnieuw opstarten doet hij toch niet veel met de instellingen?
6
ik geeft toe, het staat er verwarrend, maar neen, bij afsluiten worden alle applicaties afgesloten, maar blijft windows zelf in een soort slaapstand.
dat is standaard zo ingesteld, om de pc sneller weer klaar te hebben als je 'm de volgende dag weer aanzet. 
probeer maar uit: opnieuw opstarten via het afsluitmenu duurt echt langer dan weer aanzetten na afsluiten....
11
Ok, maar het is niet alleen mijn start knop op de taalkbalk die af en toe blokkeert maar mijn hele taakbalk doet niets meer voor een minuut (onwillekeurige momenten).
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”