Plaats reactie
47
axe0 schreef:Zijn de instellingen naar de standaard instellingen gezet in de BIOS?
Systeem gaf bij de update aan dat de instellingen naar standaard gezet zouden worden. Moet ik dat dan nog controleren ?
Zo ja, doe je dat door elke instelling afzonderlijk na te kijken?
48
Het is naar mijn mening het beste om de instellingen naar standaard instellingen te wijzigen na een BIOS update, puur voor de zekerheid.
In de BIOS is een optie aangegeven om alles naar de standaard instellingen te wijzigen, druk op de aangegeven knop en de BIOS instellingen resetten zichzelf.
49
axe0 schreef:Het is naar mijn mening het beste om de instellingen naar standaard instellingen te wijzigen na een BIOS update, puur voor de zekerheid.
In de BIOS is een optie aangegeven om alles naar de standaard instellingen te wijzigen, druk op de aangegeven knop en de BIOS instellingen resetten zichzelf.
De BIOS instellingen zijn op standaard gezet met F9 maar helaas geen verschil
50
Je kunt het beste de computer naar een goede computershop brengen, eentje met een gekwalificeerd technician het liefst, die de hardware op de juiste manier kan testen.
51
axe0 schreef:Je kunt het beste de computer naar een goede computershop brengen, eentje met een gekwalificeerd technician het liefst, die de hardware op de juiste manier kan testen.
Ga ik doen. Bedankt voor de reacties
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”