Plaats reactie
1
Ik heb een defect RAM bankje, deze heb ik verwijderd en zodoende zit ik i.p.v. van 4 Gig ram op 2 gig ram, daardoor krijg ik net na het opstarten en het starten van mijn browser bij het starten met surfen, heel snel een BSOD of gewoon een vastloper zodat de PC 'bevriest' en ik niets anders kan doen dan hem handmatig uit te zetten. Nooit geen problemen ondanks de 2 gig, alleen wat trager nu. Maar nu net kreeg ik de melding dat er onvoldoende RAM in zat. En dat is allemaal sinds de laatste beveiligingsupdate van 29 augustus, tenminste op 29 augustus geinstalleerd de KB4033637 . Deze heb ik nu verwijderd maar hij wil hem nu automatisch weer installeren als ik dat doe. Hoe krijg ik in Windows 10 het automatisch updaten uitgeschakeld?
Laatst gewijzigd door erwin33 op 09 sep 2017 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
2
Windows 10 geeft niet zoals in voorgaande Windowsversies de mogelijkheid om updates wel of niet te installeren. Wanneer nu Windows in problemen komt na het installeren van een update kun je met behulp van de "Show and Hide Updates" tool een update verbergen.

Dubbelklik wushowhide.diagcab om de tool te starten en klik op Next.
Geef vervolgens aan wat je wit. Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
3
Maar met Show en Hide Updates kun je dan de update uitschakelen? Want anders heeft het nog geen zin. Hij heeft hem dus nu al weer geinstalleerd.
5
Ok, maar wat moet ik nu doen met de corrupte update die nu geinstalleerd staat? Weer uninstallen en dan deze actie ondernemen?
7
Ik zag alleen die update niet tussen de updates die je kon aanvinken KB4033637 en hij bleef zich maar opnieuw installeren, wel andere updates een stuk of 4 deze heb ik aangevinkt. Ik heb nu het andere foefje gedaan, bij services alls Windows Updates uitgezet for the time being.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”