Plaats reactie
1
Na de laatste automatische update van windows 10 krijg ik deze foutmelding nadat de computer is opgestart:
Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\windows\system32\LogiLDA.dll
C:\windows\system32\LogiLDA.dll is geen geldige win32 toepassing.

Tevens verschijnt ook deze melding regelmatig na het opstarten:
C:\windows\system32\MSCVP120.dll is niet geschikt voor windows of bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder. of softwareleverancier voor ondersteuning.
Foutstatus 0xc000012f

Hoe kan ik dit verhelpen ?
Heb geprobeerd een nieuwe update te doen maar blijf deze foutmelding krijgen. Ik krijg dan ook de melding dat de update niet gelukt is.
2
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Beide log files zijn meegepost als bijlage.
Alvast hartelijk dank.
mvg Rob
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Lukt niet. Hij verwijst tijdens het fixen naar de E: drive, dan loopt hij vast (reageert niet). Heb nog geprobeerd een muziek cd in de drive te doen maar ook die werd geweigerd.
6
Hallo,

Verwijder het bestand fixlist.txt en downloaden dan de nieuwe uit de bijlage van dit bericht.
Ik vermoed dat een Alternate Data Stream voor dit probleem zorgt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Hetzelfde probleem: ik krijg de melding 'Er bevind zich geen schiujf in het station. Plaats een geschikt medium in station E:'Alle drie de opties 'annuleren' 'opnieuw' en 'doorgaan' werken alledrie niet.
Bijlage is de fixlog.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Krijg inderdaad de melding na het opstarten niet meer.
Beide logbestanden zijn bijgevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Het werkt weer prima. Hartelijk dank voor je hulp !
Heb wel nog een andere vraag. Mijn vrouw klaagt dat haar laptop zo ontzettend langzaam is geworden na de laatste windows 10 update. Vooral Facebook loopt regelmatig vast. Ze moet dan een tijdje wachten voordat ze weer verder kan. Kan dit door een virus of malware komen ?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”