Plaats reactie
1
Beste,

Bij het opstarten van de laptop krijg ik volgende foutmelding:

VCRUNTIME140.dllAccelerometerSt.exe - systeemfout

Ik kan nergens een juiste update vinden om dit probleem te verhelpen.
Bekijken jullie dit eens voor mij aub?Mvg
Georgy
2
Welkom,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Dubbelklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Stap 1:
Download MCPR (McAfee Product Removal).
Start MCPR.exe.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.
Als de tool klaar is herstart je de computer.

Stap 2:
Download Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable Update 3.
Selecteer beide bestanden en klik op Next.
Installeer het vervolgens.
Herstart de computer indien daarom gevraagd wordt.

Stap 3:
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
In stap 2: selecteer beide bestanden en klik op next...
Kan ik geen bestanden selecteren en zodus ook niet op next klikken.
Zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Google Chrome toont de aanvinkvakjes helaas niet.
Gebruik een andere internet browser, bijvoorbeeld Microsoft Edge of IE11. (voor de laatste, typ iexplore in het invoerveld bij uitvoeren of in de adresbalk van de verkenner.)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Kan je een andere computer gebruiken om de bestanden te downloaden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
10
Ik zal morgen eens proberen op mijn andere computer. Nu heb ik spijtig genoeg geen tijd meer. Moet gaan werken.

Tot morgen.
15
Mooi zo. Dan kunnen we afronden.
De gebruikte tools en logbestanden kan je verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”