Plaats reactie
1
Goedenmiddag allemaal. Mag ik het volgende probleem aankaarten ? Mijn Windows 10 Pro computer heeft als beveiliging ESET Smart Security 8.0.319.1, en ik krijg om het kwartier van Windows in de rechter onder-hoek van het beeldscherm een rood tabblad te zien met de melding;  de Windows security center starten. Nu kan ik dit wegklikken, maar na een kwartier is hij weer present. Windows security center heb ik in een grijs verleden al helemaal uitgeschakeld, maar toch vind mijn Windows 10 Pro het nodig om telkens na een kwartier die overbodige boodschap te laten zien. Is er een mogelijkheid om dit te doen laten stoppen ?
2
@ BigL-John,

:welkom:

Kijk of Windows Defender nog steeds uitschakeld is: ga naar Instellingen, Bijwerken en beveiliging  en vervolgens Windows Defender.
Afbeelding Vervolgens Windows Defender notificatie uitschakelen:
Ga achtereenvolgend naar: Instellingen  ☞  Persoonlijke instellingen  ☞  in de linkerkolom selecteer Taakbalk  ☞  scroll naar Systeemvak en klik op Selecteren welke pictogrammen op de taakbalk worden weergegeven.
Afbeelding Schakel Windows Defender notification icon Uit.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Bedankt voor je snelle reactie ! Ik zal eens een dag afwachten of je oplossing bij mij werkt. Ik stuur je nog een bericht over de resultaten !
4
Moderator;  Het probleem bestaat niet meer, zodat ik u hartelijk bedank voor de door u aangedragen oplossing ! Overigens, via uitvoeren en het commando - gpedit.msc - kan men in Windows 10 van alles en nog wat instellen of uitschakelen. Na dit commando het volgende intypen; Computerconfiguratie>beheersjalonen>windows onderdelen> keuze wat men wil of zoekt. Via een dubbelklik op een item verschijnt dan links een submenu alwaar men zijn wensen kan vastleggen. Soms is een hertstart van Windows 10 nodig. Deze informatie vond ik op de website van computertotaal.nl  Url; https://computertotaal.nl/artikelen/pc/ ... tschakelen
5
BigLJohn schreef:Moderator;  Het probleem bestaat niet meer, zodat ik u hartelijk bedank voor de door u aangedragen oplossing !
Goed om te horen dat het probleem is opgelost   :good:  ,dank voor de feedback en graag gedaan  :smiley_highfive:
BigLJohn schreef:Overigens, via uitvoeren en het commando - gpedit.msc - kan men in Windows 10 van alles en nog wat instellen of uitschakelen. Na dit commando het volgende intypen; .  .  .  .
Dat artikel gaat over Automatisch update uitschakelen, waarom zou u dat doen?, en geldt alléén voor Windows 10 Professional, Enterprise of Education gebruikers.

Update:
Topic is verplaatst naar Windows 10 forum onderdeel.
Laatst gewijzigd door iEscape op 22 jun 2017 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Dat artikel gaat over Automatisch update uitschakelen. Ja inderdaad voor Windows 10 gebruikers, en dat zijn er al zeer velen met de huidige laptops en computers. Nogmaals, behalve de updates aanpassen, kan men vele onderdelen van Windows 10 bewerken via uitvoeren, gpedit.msc,  (onderste) beheersjablonen. Via het rechtertabblad vind men alles naar zijn gading.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”