Plaats reactie
1
Sinds kort heb ik een laptop met als besturingsprogramma Windows 10.  Ik had een laptop met als besturingsprogramma Windows Vista. Om toegang tot deze laptop te krijgen vulde ik het wachtwoord in, dat ik als administrator had ingesteld en verkreeg toegang. Ik verkeerde in de veronderstelling dat dit met mijn nieuwe laptop ook kon: de computer een naam geven en een wachtwoord om er toegang toe te krijgen. Helaas, is daar iets misschien gegaan. Ik heb nu twee toegangspaden: het pad dat ik heb beschreven en een toegang via mijn e-mailaccount van Microsoft (Outlook). Het eerste pad werkt niet, omdat het systeem het wachtwoord niet accepteert, erger nog, de computer opent met het juiste scherm, maar deelt onmiddellijk mee dat het wachtwoord niet klopt, terwijl er nog niet eens om een wachtwoord is gevraagd! Het tweede pad werkt wel, maar is omslachtig. Wat moet ik doen om toegang te krijgen tot mijn laptop via pad 1 (openingsscherm met naam computer en de vraag naar een wachtwoord) en tevens pad 2 weer ongedaan te maken?
2
Topic verplaatst naar het forum onderdeel Windows 10.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
o    Start Windows mogelijk op in de herstel omgeving. Gebeurt dit niet, gebruik dan de Windows 10 installatie media om op te starten vanaf dat medium en in de herstel omgeving te komen. Je kunt dit medium op een andere pc maken met de Media Creation Tool voor Windows 10.
   o    Eenmaal in de herstel omgeving, selecteer je probleem oplossen, geavanceerde opties, opdrachtregel. Typ vervolgens bootrec /fixboot, bootrec /fixmbr en bootrec /rebuildbcd en vervolgens opnieuw opstarten.
Afbeelding
6
Goed om te horen dat het probleem is opgelost :good:  en dank voor de feedback  :goed:
Graag gedaan  :smileybye:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”