Gesloten
1
hi , ik ben eindelijk op windows10 overgestapt en heb gelijk een probleem. mijn administratorsaccount is om mij onbekende redenen plotseling gewijzigd in gastaccount. nu kan ik nergens iets wijzigen of ergens inkomen , omdat gebruikersaccountbeheer telkens blokkeert . aan dat beheer kan ik niets wijzigen omdat ik geen administratorrechten (?) meer heb. wat kan ik nu doen om dit te repareren ?
mvg , cormar.
2
@ cormar,

Het is een lastig probleem, neem deze link eens rustig door, scroll naar Activeren van het verborgen administrator account.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
hi , bedankt voor je reactie. is niet gelukt. gebruikersaccountbeheer blokkeert toegang tot de map config.
mvg , cormar.
4
Ook als u de pc : (zoals beschreven bij Activeren van het verborgen administrator account.):
Start de computer op vanaf een Windows 10-installatiedisk (wanneer u deze niet tot uw beschikking heeft kunt u via de media creation tool voor Windows 10 een installatie-medium op een dvd of USB-stick installeren (hier is wel een andere computer voor vereist)).
En verder . . .
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
hi , helpt het als ik windows10 opnieuw over de huidige installeer ? ben ik dan van die blokkade af ? ik heb praktisch nog niets gedaan op het huidige geinstalleerde W10, dus dat is geen probleem.
mvg, cormar. ps : je advies is ook niet gelukt.
6
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Dubbelklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
hi peter , bedankt voor je hulp. maar vanmorgen heb ik de knoop doorgehakt en heb windows 10 opnieuw geinstalleerd. Over de bestaande , want die kreeg ik niet geformateerd i.v.m. de blokkade van gebruikersaccountbeheer. zoals het er nu uitziet loopt alles normaal (cross my fingers).
een probleem blijt wel bestaan . dat is als ik een hdd aansluit dan blijft ie "scanning en repairing disk...". dan komt geen opstart. dit gaat zo door , totdat ik de pc afsluit. de hdd weer loskoppelen , dan start ie gewoon op. hoe kan ik dit voorkomen , dat scannen ?
in ieder geval bedankt voor jullie genomen moeite in deze.
mvg , cormar.
8
Post eens de logbestanden van FRST.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
10
hi , hier zijn ze.
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Gebruik je een legitieme versie van Windows ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
13
hi , ik geloof (hoop) dat ik het heb opgelost. ik heb de hele handel die op de hdd staat in een nieuwe map overgeheveld. daarna heb ik deze nieuwe totaalmap als uitsluiting in windows defender vermeld. ik heb al 3x opnieuw opgestart en het scanning en repair blijft achterwege.
mvg , cormar.
14
Klik op Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging.
Maak een screenshot, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
15
hi peter , tot dusver loopt alles normaal. bedankt voor je hulp en meedenken. je kunt dit onderwerp , wat mij betreft , sluiten.
mvg , cormar.
Gesloten

Terug naar “Windows 10”