Plaats reactie
1
Hoi ik krijg een melding van windows van(goed nieuws! de windows 10 makersupdate is onderweg.wilt u deze als eerste ontvangen?en dan een optie in blauwe kleur van;Ja laten zien hoe dat moet?wat moet ik hier mee? 
2
Waar zag jij die melding? Ik krijg hem alleen te zien wanneer ik klik op Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update:
Afbeelding Ik heb er zelf geen enkele behoefte aan om die update als eerste te ontvangen. Laat anderen maar als proefkonijn dienen. Ik klik dus niet op de link 'Ja, laten zien hoe dat moet'.
Ik wacht gewoon totdat die update automatisch wordt aangeboden. Vermoedelijk is dat op of iets na 11 april 2017.
--------------------------------------
Wanneer die melding bij jou zo maar in beeld verscheen, terwijl Windows Update niet geopend was, dan was het blijkbaar een spontaan opdoemende mededeling van Windows. Als je daar niet van gediend bent kun je die meldingen uitschakelen. Klik daarvoor op Start > Instellingen > Systeem.
Klik dan in de linker kolom op Meldingen en acties. In het rechter paneel scrol je naar beneden en zet je het schuifje onder 'Tips en suggesties over Windows weergeven' op UIT.
3
Hoi dank je voor reactie,klopt ik kreeg het ook te zien via start>instellingen>bijwerken en beveiliging>windows update,ik wacht het ook maar af.
4
porrelaar schreef:Ik heb er zelf geen enkele behoefte aan om die update als eerste te ontvangen. Laat anderen maar als proefkonijn dienen. Ik klik dus niet op de link 'Ja, laten zien hoe dat moet'.
Ik wacht gewoon totdat die update automatisch wordt aangeboden. Vermoedelijk is dat op of iets na 11 april 2017.
Je kan rustig op die link klikken, je komt dan op deze pagina van Microsoft uit.
Deze update kan je (momenteel) alleen verkrijgen als je gebruik maakt van het Windows Insider-programma.
Zelf heb ik de "Creators Update" als geïnstalleerd op een testsysteem en werkt vooralsnog prima.
Een van de grootste aanpassingen is het Windows Defender Beveiligingscentrum.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”