Plaats reactie
16
Misschien had je er al naar gekeken en dan is het onderstaande overbodig. Ik probeer enkel even met je mee te denken...

Outlook moet ingesteld zijn als standaardprogramma voor e-mail (zie post #9 in dit topic). Is dat nu het geval? Te controleren via Start > Instellingen > Systeem > Standaard-apps
18
Was het importeren van de door jou bewaarde .pst bestanden in Outlook wel goed verlopen?

Overigens viel me nu pas het volgende op in je startpost: "heb nog wel alle mappen bewaard met de .pst extensie met oude en nieuwe mail inbox etc."
Je hebt het daar over meerdere mappen. Normaal exporteer je alle Outlook-gegevens naar 1 (één) pst bestand. In dat ene pst bestand zitten dan alle mappen, je contactpersonen, je afspraken enz. Blijkbaar heb jij het destijds anders gedaan?
19
Ja outlook.pst heb in geladen in Outlook en dat ging goed, en daar zitten al mijn mappen in. Maar meerdere mappen die zitten dus allemaal in die outlook.pst inderdaad.
23
Hij staat als standaardmail ingesteld bij Start > Instellingen > Systeem > Standaard-apps
Gisteren gedaan en de PC is al opnieuw opgestart dus.
Ook geprobeerd om in Outlook een backup.pst bestand te maken en dat in Thunderbird in te laden maar daar trapt hij ook niet in.
24
is dat een w10-pc? zoja, dan is uitzetten en weer aanzetten (pc gaat in een soort slaapstand om sneller gebruiksklaar te zijn na weer aanzetten) niet hetzelfde als afsluiten/optie pc opnieuw opstarten (alleen dan wordt windows uit het geheugen gewist en na herstart weer van scratch opgebouwd)
28
tja, zo'n lampie zegt niets: de constellatie van w10 op het moment van uitzetten wordt op de schijf geschreven en weer opgehaald bij weer aanzetten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”