Goedemiddag,
Sinds gisteravond krijgt de info@domeinnaam.nl email-account de volgende foutcode op Windows 10 Mail en Ipad: 0x80004005
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Van alles geprobeerd, maar nog niet opgelost. Het wachwoord opnieuw ingevoerd in de mail settings, het wachtwoord heeft 7 tekens maar nadat ik het heb ingevoerd en op opslaan heb gedrukt veranderd dat in 12 tekens? Misschien dat dit de oorzaak is?
De server van de website werkt goed.
2
omdat het zich op twee (totaal) verschillende apparaten voordoet, moet de conclusie welhaast zijn dat de fout bij de provider ligt, ofwel in de instellingen om de provider te benaderen. dus niet alleen wachtwoord (van die twaalf tekens, dat is normaal) en inlognaam, maar vooral ook poortinstellingen en beveiligingsprotocollen.
maar een (tijdelijke) hik bij de provider is natuurlijk ook niet uit te sluiten.....
maar een (tijdelijke) hik bij de provider is natuurlijk ook niet uit te sluiten.....