Plaats reactie
16
Nessie schreef:Hij is nog bezig met het uitvoeren van die tool en dat gaat nog wel even duren. ik maak die tool af en meld me morgenavond wel weer. wordt me nu net iets te laat.
Je bedoelt met het maken van de tool, jue laat de tool toch niet al draaien op deze laptop?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
18
Hallo,

Stel je pc nu in dat hij vanaf je USB-stick opstart Uitleg
De volgende stap; scrol naar "De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)" Uitleg
 Belangrijk zorg dat kiest voor Mijn bestanden behouden. (dus lees eerst de uitleg goed door)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Even een misschien domme vraag, volgens de uitleg moet ik bij het toetsenbord kiezen voor Belgisch (punt) maar daar kan ik toch ook gewoon Nederlands kiezen?
Groetjes Barbara
21
Ik krijg andere opties als de uitleg. na de toetsenbord instelling krijg ik de opties die in de uitleg staan + de optie een apparaat gebruiken (een usb-station, netwerkverbinding of windows-herstel-dvd gebruiken) Bij problemen oplossen, die ik volgens de uitleg moet hebben, krijg ik ook hele andere opties. Ik vermoed dat ik dan de optie een apparaat gebruiken moet nemen? ipv problemen oplossen?
Groetjes Barbara
23
Daar schiet ik helaas niets mee op. heb intussen de optie een apparaat gebruiken geprobeerd maar kom dan weer in het zelfde scherm met de 4 opties uit. Dan toch maar problemen oplossen. Ik krijg daar de opties: Systeemherstel (wat hij waarschijnlijk niet doet aangezien dat gister ook steeds fout ging), herstellen met een installatiekopie (dan krijg ik de melding dat die kopie er niet is) Opstartherstel, opdrachtprompt, instellingen voor UEFI firmware en terug naar vorige versie. De eerste 2 opties liepen op niets uit. Kan ik nog 1 van de andere opties proberen en zo ja welke?
Groetjes Barbara
24
Intussen nog wat gezocht op internet, dat hij herstellen met een installatie kopie niet pakt is intussen logisch aangezien hij niet meer terug te zetten is naar fabrieksinstellingen. Teruggaan naar de vorige versie gaat hem ook niet worden want ik lees dat dat maar tot een maand na de upgrade kan en de pc draait veel langer op windows 10. Ik ben geneigd om opstartherstel te kiezen en als dat niet werkt, vermoed ik dat de pc is overleden...
Groetjes Barbara
25
Nessie schreef:Intussen nog wat gezocht op internet, dat hij herstellen met een installatie kopie niet pakt is intussen logisch aangezien hij niet meer terug te zetten is naar fabrieksinstellingen. Teruggaan naar de vorige versie gaat hem ook niet worden want ik lees dat dat maar tot een maand na de upgrade kan en de pc draait veel langer op windows 10. Ik ben geneigd om opstartherstel te kiezen en als dat niet werkt, vermoed ik dat de pc is overleden...
Wacht nog even dan leg ik dit een collega voor denk pas dat hij morgen online is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Intussen mijn windows 8.1 installatie cd ook teruggevonden. in een helder ogenblik bedacht ik mij dat die geleverd was bij de pc. Kan ik hier nog wat mee?
Groetjes Barbara
28
Nessie schreef:Intussen mijn windows 8.1 installatie cd ook teruggevonden. in een helder ogenblik bedacht ik mij dat die geleverd was bij de pc. Kan ik hier nog wat mee?
Wat je zelf wilt of terug opnieuw installeren (met Windows 8) of even wachten of collega een oplossing weet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Even een vraagje, toen ik van de week het opstartstation moest wijzigen dacht ik al dat het bios scherm er anders uitzag als de laatste keer dat ik daar was. Intussen een foto daarvan hier terug gevonden op t forum en wat ik van de week al dacht blijkt nu waarheid. Mijn harde schijf wordt in de bios niet weer gegeven.
Groetjes Barbara
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”